[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, is goed!

    Ik heb net met m'n zuur verdiende 400.000 het duurste huis van San Andreas gekocht. Van binnen zit het er precies hetzelfde uit als de huizen van 3 ton alleen de locatie en het uitzicht is anders. Lekker hoor Rockstar. :F:

    Daarbij waren die trailers ook wel misleidend, in de online trailer zag je een personage in zijn appartement staan en zag hij buiten alle spelers rond rijden/vliegen enzovoort. Nu als je binnen staat ben je geïsoleerd en zie je niets. Plus het feit dat je niet kunt rennen oid in huis maakt het tergend irritant.

    Hopelijk komen ze met wat leuke uitbreidingen voor nieuwe huizen enzovoort.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Inderdaad, gelukkig had ik dat gelezen want nu ga ik mooi voor het gebouw van 205.000 dollar want die is ook exact hetzelfde :)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe toch wel het minste in GTAO, als dit echt zo is. We bellen de hele tijd die Gerald of Lamar op en dan krijgen we van die missies zoals Death Metal en Meth'd up en hier blijft het elke keer bij. Zodra we die gasten weer bellen voor een job krijgen we exact dezelfde missies met exact dezelfde naam en locatie. Dit zijn vermakelijke missies en je zou dan verwachten dat ze die locaties een beetje verspreiden. Is dit normaal?

    Na die missies een paar keer gespeeld te hebben wil ik ook dat soort missies op andere locaties krijgen. Maar dit gaat niet gebeuren?
    Die races zijn leuk zo nu en dan en dat parachutespringen ook, TEAM DM en LTS ook....maar die missies zijn ook vet waar een drugpakketje moet halen, dudes afknallen en vluchten.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  4. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    En het einde van de avond

    [​IMG]

    Vandaag even 21 levels omhoog gegaan! :)
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja weet nog niet wat ik moet vinden, ben bang dat ik er minder lol mee ga hebben dan met gta 4 online.

    Sowieso, geen cops 'n crooks .. :/
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet vergeten dat er allerlei content gaat komen he. Tijdje terug was er een artikel waarin alle geplande updates voor GTAO stonden, waaronder dus de heists ook. Ook moeten we straks zelf dingen kunnen maken..of kan dat al?

    Hoe dan ook...dit kwam ik via Google tegen en dit heeft mij aardig wat wijzer gemaakt:

    http://www.digitaltrends.com/gaming...l-teach-you-how-to-be-a-successful-sociopath/

    Mijn klacht over dat ik elke keer exact dezelfde missies krijg schijnt puur met levellen te maken te hebben. Op level 15 krijg je Survival missies etc. Ik was me er als CE koper ook helemaal niet van bewust dat ik ook Online een gratis garage en auto heb, lol.
     
  7. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Bij races kan je kiezen van custom vehicle on of off maar pakt die dan ook de upgrades mee zoals een betere motor en remmen enzo? Want zie bij die stats volgens mij geen verschil.. Anders zeker een goede manier om geld te verdienen bijv: muscle cars only en dan gewoon car helemaal upgraden heb je dik voordeel natuurlijk. Weet iemand of dit werkt?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Iedereen die Social Club heeft gelinked krijgt een gratis auto.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik krijg nu missies van Lester, Lamar, Trevor, Madrazo, Gerald. Gelukkig wat meer variatie.
     
  10. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet simeon niet :p
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Oja, ik wist dat ik iemand vergeten was.
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Idd. Even in verdiepen en dan had je het geweten. Ik heb ook het $205.000 appartement gekocht. Die andere 200.000 steek ik wel in een mooie wagen ofzo. Hopelijk kan je met een patch snel rennen door je huis, want het lopen gaat echt langzaam.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als ik vandaag online ga: gaat dat dan enigszins normaal? Of moet ik nog rekening houden met bugs?
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Je zal gewoon online moeten kunnen komen lijkt mij zonder bugs. Ik kon voor de laatste update niet eens de eerste missie doen, na update kan ik gewoon normaal spelen :thumbs:
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nog steeds geen character terug bij Social Club.. Stats die een eigen leven leiden, uiterlijk van character dat willekeurig veranderd en dat zonder mijn console aan te raken.

    Dat Rockstar snel van die cloudservers afstapt en iets anders verzint, want dit is waardeloos!! ..en zoiets moet de toekomst worden voor games. 8)
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Er is gewoon nog altijd kans om je spul kwijt te raken, cloud servers willen nog altijd wel eens plat gaan in de spitsuren. Tot nu toe is het bij mij 1 keer fout gegaan, en dat was toen ik mijn xbox uitgedrukt heb ipv eerst terug te gaan naar singleplayer (dan slaat hij zeker op).

    Maar ik las gister ook dat 1 van de 1e level 100 spelers alles kwijt was, dus je bent absoluut niet zeker van de spullen die je hebt :mad:. Maarjah, daar kan ik me persoonlijk niet druk over maken, zolang het goed gaat, gaat het goed he :+
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Beetje bij beetje komt mijn character terug op "Social Club" zie ik nu... Dus mensen, blijf wachten en niet zomaar opnieuw starten als je al een aardige rank had opgebouwd!

    Hoop wel dat Rockstar als eindelijk alles goed werkt meteen met een goedmakertje komt in de vorm van 10x RP(xp) ofzo. En een paar ton aan cash gratis en voor niks voor iedereen zou ook wel zo netjes zijn. :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar die auto moet je dan nog wel 'kopen' via die ingame auto website toch?

    Zeker gelukkig van die missies, heeft dus puur met levellen te maken. Moet effe doorbijten en die herhalende missies blijven doen.
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie is hier level 75 of hoger? Zou graag Rooftop Rumble spelen. Ben pas lvl 22, dus kan de RP en cash goed gebruiken. :)
     
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    ALs je op je mobiel rondom missies doet, is dat gewoon goed of moet je op een andere manier de missies doen van Lamar enzo? want weet nog echt wanneer ik nu een missie aan het doen ben.
     

Deel Deze Pagina