Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Smooth absoluut...maar of het CoD smooth gaat worden, echt 60fps dus.....we'll see. :D Zal iig heerlijk spleen worden.

After recently treating you to some early footage of Battlefield 4 running directly on the PS4 hardware, it is only fair that we now switch our attention to the Xbox One version of the game. EA and DICE may have been reluctant to show off the Xbox One version at some of the recent big trade events of the year, but we’ve discovered that the game is actually playable over in Russia at the moment and it means fresh gameplay for you to enjoy and preview.

You’ll be pleased to hear that the Xbox One version actually looks very solid, both in the gameplay department and the graphics. There has been a lot made on how DICE is capping the game to 720p resolution rather than 1080p native, but there’s no denying that the game is still going to look stunning in the living room.

It may not compare to Battlefield 4 running on ‘ultra PC settings’, but it is going to be good enough for most – and also don’t forget running at a solid 60FPS on both Xbox One and PS4 versions for the first time, with 64 player support on certain maps.

There has been a lot of criticism on the Xbox 360 version of the game looking terrible after the ongoing Battlefield 4 beta was released, but it looks like the Xbox One build is fairing a lot better. It goes without saying that the next-gen versions are much more worthwhile to play with 64 man support, but it looks like graphics are going to be improved ten fold as well for those ready to splash out either $399 or $499 for the luxury.

http://www.product-reviews.net/2013/10/06/battlefield-4-xbox-one-gameplay-silences-haters/

2. askim

askim Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal BF 4 wel per class(ervaring) ingedeeld worden ?

3. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Youtube is max 30fps.
    Maar het verschil tussen 30 en 60 fps is echt best groot als je het vergelijkt door te spelen, vooral bij shooters en racegames.
    Speel op PC, bij sommige games zoals Cod 4 en Counterstrike wil je gewoon niet lager dan 60 fps, dan ben je kansloos :9.

5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    hoe gaat die wolkenkrabber naar beneden ?

moet je gewoon tegen die pilaren aanschieten met een tank ofzo of
    gaat het automatisch ?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aan de waterkant zijn 4 pilaren. Iedere pilaar gaat kapot na twee tankshells, twee RPG's etc en als ze alle 4 kapot zijn gaat die naar beneden.

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ok thanks.

ik heb nu ook zo'n battlepack gekregen maar wat is daar precies de bedoeling van ?
    die spullen die je krijgt komen automatisch erbij ? bijv je attachments voor wapens
    komen vanzelf bij het keuze menu ?

ik vind het nou niet echt makkelijker gemaakt qua wapens/attachments e.d. kiezen ,
    maarja het zal wel wennen zijn.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Moet zeggen dat elk nieuw nextgen filmpje mij eigenlijk overtuigt om m uiteindelijk niet te kopen.....

Wacht uiteraard het eindproduct nog even af voor ik een beslissing neem, maar heb het idee dat het technisch/grafisch gezien iig een tegenvaller gaat worden.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tegenvaller ten opzichte van wat?
    Mensen verwachten echt teveel van next gen volgens mij.

Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Dat beginstuk (intro) van de beta is pas NEXT-GEN. Als de gameplay er zo uitzag was dat gruwelijk geweest en echt een grote vooruitgang.

Voor mij gevoel is er geen verschil tussen bf3 en bf4 (beta) op de 360. Het lijkt wel alsof ik een DLC van BF3 aan het spelen ben. Het is wel wat gelikter maar meer ook niet.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Meer kan je eigenlijk ook niet verwachten van de 360.

Ik hoop wel dat de Battlefield serie weer eens een uitdagende richting opgaat. Ik heb wel weer eens zin in een goede 2de Wereldoorlog shooter of een remake van BF2142.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    DICE heeft gezegd onlangs gezegd dat ze het Bad Company team niet zijn vergeten en dat na BF4, StarWars BF en Mirror's Edge 2 echt wel weer een Bad Company komt.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat klinkt mij als muziek in de oren, want ik word niet erg vrolijk van die BF4 Beta. Die Beta heeft er nu alleen voor gezorgd dat ik vrijwel zeker weet welke game ik dus niet bij de release van de PS4 haal. En dat heeft dus vooral met gameplay te maken, maar de rest was ook niet erg indrukwekkend.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Tsja, maar Bad Company is weer een hedendaagse shooter..

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vind BF3 vele malen leuker dan dat gare Bad Company. Of je moet het voor de humor in de SP doen.. BF4 gaat er dan ook zeker komen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Zeker die tweede is nice. Kan ook gewoon van DICE komen haha.

17. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Grafische vergelijking 360 vs PC

Voor de liefhebber, hieronder een grafische vergelijking tussen de PC en 360 versie.

Let op: hierbij is de PC versie ingesteld op 720P resolutie dus veel detail is al niet te zien door de lage resolutie. Zelfs dan... =(

Dit is niet gewoon wat lagere resolutie of wat minder grafische pracht. VOLLEDIG andere assets. :'-( Laat die next-gen maar komen!

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Medium/High heeft DICE gezegd volgens mij.
    Haal de game nog steeds voor de 360. En daarna misschien de One versie. Als ik de One haal. Nog steeds niet zeker.

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Klopt, maar dan verschilt het hooguit in texture en object quality.

Als je kijkt naar die vergelijking die ik gepost heb zie je dat er bomen/borden/stoplichten en andere objecten gewoon volledig missen. Gehele straten die er saai en kaal uitzien.

Deel Deze Pagina