Ik hoop dat jullie laag in Ammu hebben geinvesteerd. Gaat nu als een speer: Als je nu investeert kun je nog steeds goede winsten maken. Die curve is nog enorm steil.
Verkoop ik verdomme gisteren mijn AMU stocks met dikke verlies (na er een week geen zin in te hebben ), gaat die nu opeens stijgen.
Te veel variabelen. Het is nog steeds een vrij kleine groep mensen die, die slimmerik willen uithangen. Om zoiets te laten werken moet je echt een gehele community hebben die er aan mee werkt. Op dit moment zie ik veelste veel mensen die in PISS blijven investeren ook al zou iedereen het verkopen om te zien of het zou kelderen, maar iedereen ziet dat het blijft stijgen dus er blijft geld ingepompt worden. Ik ben hier zelf ook schuldig aan net een paar uur voor "iedereen" het zou verkopen had ik flink wat aandelen gekocht in PISS en deze eigenlijk nooit meer verkocht omdat de markt toch omhoog bleef gaan. Ik had zoiets van ik verkoop wel als die omlaag gaat eerst, en ik blijf saves maken eentje waar ik alles heb en 1tje met alles verkocht.
AMU scoort wel een 25% ROR, terwijl PIS momenteel maar +-10% geeft. Je maakt dus meer winst met AMU op het moment.
Ja, maar als je nu PIS koopt ben je stom. Ik bedoel: AMU staat nu alweer bijna op 350, maar kort nadat ik de tip gepost heb. Hij is van bijna 23 naar over de 27% stijging gegaan.
Net al mijn winsten uit PIS gehaald en nu in HAL gestopt. AMU laat ik nog even lopen, maar die ga ik denk ook weer dumpen vanavond. Ben blij dat ik ze gister niet had verkocht na een week in de min
Waarom? Je maakt met PIS meer winst dan HAL op het moment. Daarnaast is het eventuele dak een stuk hoger (150 vs 50)
PIS stijgt wel, maar niet meer zo rap. En HAL begon redelijk stijl te stijgen, dus gokte op een soort AMU-effect.
Nog even geduld en mijn Ammu-nation aandelen staan weer in de plus. Ow maar wacht, ik wil helemaal geen GTA V meer spelen eigenlijk na het drama afgelopen week wat ze ook wel GTA Online noemen.
Kloppen die stocks op de socialclub? Ik heb alleen aandelen van Ammu-Nation, maar helemaal onderaan de pagina staan nog steeds oude die ik al een tijd heb verkocht. Verdwijnen deze weer?
Vraagje m.b.t. het beleggen in FlyUS na het doen van een bepaalde missie voor Solomon: Spoiler Ik bedoel de missie dat je achter Molly aangaat. Na de missie heb ik direct al m'n geld op FlyUS gezet. Ben daarna naar m'n crib gegaan en heb zo'n 16x gesaved en steeds gecheckt maar het bleef in de - staan. Wat doe ik fout?
AMU lijkt alweer in te storten. Heb het maar verkocht. PIS en HAL lijken nu ook een beetje te stoppen met groeien. Die gaan momenteel zo langzaam.
Amu net op tijd verkocht, maar kan niet een ander aandeel vinden wat echt snel groeit. Misschien toch maar weer Pisswasser kopen