Was zeker top (moet er alleen niet het woordje NAT Op je scherm verschijnen! )\ Gelukkig net op tijd gefixt voordat mijn echte tegenstander kwam en ik mijn eerst 4 punten kon pakken 2 - 2 en 0 -2
Ja ze stonden te kijken van jouw niveau Appie! erg goed om te horen... en dat met 75% besturingsmogelijkheden De tussenstand bij de xbox360 op Pesholland.nl
Ik kreeg net een melding op de xbox dat het online probleem verholpen is en spelers nu wel online kunnen. Alleen als ik dan het gegevenspakket wil installeren staat er "service niet beschikbaar. Weet iemand meer ?
Even geprobeerd: Ik krijg die melding ook, maar het verschil is dat ik wèl online kan. Wanneer heb jij dat geprobeerd? Misschien waren ze net met de server bezig toen jij keek. Heb je wel het gegevenspakket kunnen downloaden? Misschien heeft dit niet met het gegevenspakket te maken en bedoelen ze dat ze de lag en dergelijke hebben opgelost.
Nee heb het niet kunnen downloaden. Het was om een uur of 11. Kan iedere xbox speler nu gewoon online dan op de normale manier.
Haha, ben mijn schrijfkunsten dus nog niet verleerd http://www.insidegamer.nl/artikel/107478/prijswinnaars-pes-2014-zijn-bekend Goed, nu heb ik m dubbel Wat nu? Omruilen voor The Last Of Us?
Heb het net even geprobeerd. Kan nog altijd niet online. Pakket kan ik niet downloaden en als ik snelle match probeer word er om het gegevenspakket gevraagd
Weet je wat ik denk dat het is Jullie gebruiken rennen te veel (de 2x print knop). en dan maak je te snel fouten (ik gebruik hem (dankzij mijn handicap) juist niet goed en merk dat als jullie aanvallen ik hem makkelijk af pak en er met een counter vandoor ga!
Maar als zij wel gaan rennen met de bal, kan je ze dan toch bijhouden? Ze zullen dan toch wel eens een dieptepass geven waardoor je net trager bent zonder sprintknop?
Is het voor de xbox gebruikers nu wel mogelijk om online te kunnen op de normale manier? Ik heb namelijk meldingen gezien dat het probleem opgelost zou moeten zijn.
Dat kan alleen als je dat gegevenspakket kan installeren. Het probleem dat opgelost zou zijn, heeft waarschijnlijk alleen te maken met lag die er nu niet meer zou moeten zijn.
Ooh zo zit dat dus. Ik hoop dat indien het mogelijk is hier zsm wordt vermeld. Wat vind ik dit toch een prachtig spel. Heeft iemand enig idee hoelang het nog duurt om tot het pakket beschikbaar is
Ze zijn in overleg met Microsoft waardoor het komt. Je kan dagelijks kijken op Konami's help-site hoe ver ze zijn. De link naar het probleem van het gegevenspakket staat hier in het Engels: \https://uk.secure.konami-europe.com...players-Are-you-having-trouble-getting-online
wat nou 'jullie'.. hahaha. ik heb de funleague gisteren gewoon gewonnen hoor maar zonder gekheid. ja, dat is het inderdaad. sprinten moet gedoseerd
Wie heeft tips over leuke clubs met snelle spelers. Het liefst heb ik het dan over clubs zoals stadde rennais, st. Ettiene, atletic bilbao, montpellier en genoa. Eigenlijk onbekende clubs met snele spelers