[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Youtube O-)
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik moet er nog enkele doen maar ik heb gewoon een kaartje opgezocht online. :+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Echt ongelovelijk dat ze dit nog uit die oude hardware persen. Prachtig gewoon.

    Enige wat ik jammer vind tot nu toe is dat je op een heleboel dingen en gebouwen kunt klimmen, maar er ligt nooit wat, dus lijkt een beetje zinloos ...
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je op het dak van de mazebank (USbanktower) komen zonder heli of vliegtuig?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Nope.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Jammer, in San Andreas wel.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Ja, met de blimp. :+
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het kan opzich wel. Je moet eerst het basejumpen unlocken (met Franklin kreeg ik die stranger missie, maar misschien kunnen T en M hem ook wel doen) en dan ligt er een parachute voor het gebouw. Als je deze aandoet sta je op het dak van dat gebouw.

    Maar dat is inderdaad niet helemaal hetzelfde als in GTA SA.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Maar dan zit je wel aan een missie vast gelijk :+

    Ik denk dat hij bij een missie van Dom is waar je hem moet ontmoeten op het dak van de Maze tower, en dan is die parachute er nog niet.
     
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nooit is niet helemaal waar, maar de kans dat je iets tegenkomt is inderdaad niet groot.
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wou laatst die jet stelen op die militaire basis, ik kwam met een heli aangevlogen en sprong op die toren iets naast de jets. Ik dacht dat ik misschien daar door het raam binnen kon (je kunt er ook in maar enkel via de trap, want bovenin ligt een minigun) maar dat lukte niet.

    En toen zat ik vast... ik denk dat ik het te gewoon ben geworden dat je standaard een parachute hebt wanneer je van een gebouw/grote hoogte springt door Battlefield. :+
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vond het ook een beetje lastig, en kreeg tussendoor dan nog berichtjes van haar dat ik op moest schieten, dus de eerste twee heb ik op Internet opgezocht.
    Misschien dat ik er nog wel een zelf ga proberen als ik me verveel en gewoon lekker rond wil rijden.. maar locatie is best precies dus je moet wel soort aanknopingspunt hebben inderdaad.

    Gewoon Emergency bellen en dan kiezen voor optie Police :)

    Ik bel altijd eerst de politie.. dan ga ik op iemand z'n tenen staan zegmaar tot ie boos wordt en me gaat slaan..ik sla niet terug iig maar ga de weg op lopen waar dan hopelijk de politie staat of komt.
    Het verschilt per persoon ook.. paramedics, gang members en rednecks worden meteen boos als je in hun buurt komt. De 'gewone' burger niet.. die loopt harder door.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net die laatste triatlon van 28 minuten gedaan en gelukkig 1ste geëindigd. 1 iemand zat echt vlak achter me.


    Maakt het eigenlijk uit hoe vaak/snel ik op (A) ram? Elke keer werd ik ingehaald op de fiets, sloeg echt nergens op.

    Het lukt je gewoon niet om iemand los te zwemmen/lopen/fietsen. 1 keer crashen met je fiets en dan ga je huilen. :+
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee, je wint ook sowieso. Ik was vol op mijn plaat gegaan met een fiets tegen een boom in die race. Was alleen maar op A aan het rammen en had mijn controller neergelegd alleen kwam er toen opeens een scherpe bocht die ik niet kon nemen met 1 hand O-) Maar die AI's komen je voorbij snellen alsof ze een jetmotor achterop hebben, slaat nergens op. Maar zodra je iets te ver achter komt te liggen houden ze gelijk in. Je moet wel heel erg je best doen wil je bij die races verliezen, ook al lijkt het soms alsof ze 100x sneller zijn.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja de cops zijn echt meedogenloos geworden in deze game. Ik had een dude uitgescholden ,die gaf mij een stomp en een agente zag het en schoot hem meteen dood. Damn.....

    Maar in geen enkele andere game zie ik het waar alles zo geloofwaardig en realistisch is. De reacties van burgers op dingen die jij uithaalt en gewoon alles in het algemeen. Een andere sandbox game zoals dit straks gaat wennen worden, heel erg. Alles wat mis was met IV is verbeterd en het gebeurd niet vaak dat een ontwikkelaar dat lukt.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Killer Hipster Rampage, hahaha. Ik ging echt stuk toen zo'n hipster me op zo'n slome Vespa dood probeerde te rijden. Te droog.

    Die Nigel en Mrs. Thornhill missies worden ook steeds genialer. 'I've got a protruding hip. It's not a semi' :lol:
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Haha, ik deed die vandaag ook. Of op die hipster fietsen, heerlijk. Kill al the hipsters, ik ging stuk.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb nog niet zoveel gespeeld, maar ik reed vandaag met Trevor ergens tussen Sandy Shores en Chiliad, staat er een motor midden op de weg geparkeerd en zie ik even verderop de eigenaar een poema dood staan te trappen8) Wat een random genialiteit.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Rampage? Hoe? :eek:
    Ik wil ook hipsters vermoorden op fixed bikes! :cool:
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Rampage speel je met Trevor vrij. Je kan het herkennen aan " Oranje doodskopjes op de map"
     

Deel Deze Pagina