Dat instellen van de DNS lijkt inderdaad goed te werken.. Eerst kreeg ik de melding "cloudservice not online", maar direct na het instellen deed die het perfect. Echter mijn character klopt nog steeds niet, en ga dus ook maar nog geen server in want dan ben ik het zeker weten kwijt. Al vrees ik dat het toch wel verziekt zal zijn door de puinzooi op de cloudservice. Social Club geeft namelijk andere dingen aan dan ik op mijn console zie bij characters. Hoe kan dat? Kan dit spel soms van meerdere bronnen data laden?
Ik neem aan dat je weet dat dat de DNS servers zijn van Google? Aangezien iedereen hier zo nodig over de NSA moet zeiken.
heuft - B_Heuft - heuft klopt het dat er een app is omtrent dit spel? ik zag iets snel voorbij gaan, maar die kleine lettertjes op mijn tv kan ik niet goed lezen en ging erg snel (ja ik heb al een bril, maar mijn tv is een beetje gaar...echt hoor.)
Echt gaaf dit. Heb de SP nog niet eens uit en ben nu al meer in Online te vinden, dat was niet mijn bedoeling..maar ach, geen ramp. Het is toch echt wel een soort MMO achtig gebeuren geworden moet ik zeggen, maar het wordt steeds toffer en toffer. Gewoon je eigen personal car , huis en garage. Missies en activiteiten samen/alleen kunnen doen, echt een tof idee allemaal. Trouwens dat cops de speler in een gestolen auto kunnen zien zit wel degelijk in de game, echter wel alleen in Online. Anyway, is er een manier om snel van kleding te wisselen of moet dit persé in de kledingwinkels? Je kunt met het quick menu wel je petje en bril wisselen...maar kleding helaas niet?
Zijn de problemen inmiddels opgelost met de broken singleplay savegames door online? En de progressie die soms verdwijnt? Wil er pas aan beginnen als alles betrouwbaar is.
Op dit moment heb ik 73k, maar even door sparen voor het 200k appartement. Ineens een bounty van 9k op mijn hoofd door een random persoon.
Met een vliegtuigje boven de wolken gaan en boven de weg proberen te vliegen is wel lachen met een bounty
Ik had net toch iets leuks. Zet mn xbox aan, gta Spawn ik, naast iemand die een bounty had. Kill em gelijk natuurlijk,, wat denk je. +15000
Ideaal dat je gemakkelijk geld kan storten via die ingame website en het is ook echt aan te raden om dat te doen.
Nope.. En qua opslag van je gegevens lijkt het alleen maar erger te worden. Wat een prutsers bij Rockstar!
Bij mij werkt het nu ook goed . Maar kun je eigenlijk spelers muten die bij het freeroamen Bin je in de server zitten?
Er kwam net een melding voorbij waarin stond dat als je lid werd van Rockstar Social Club je een gratis garage kreeg? ... uh, hoe?
volgensmij krijgt alleen de CE een gratis garage in gta online, ik heb de standaard versie en alleen de auto in online