Race 1 ging redelijk, wel mega fout in ronde 2, excuus René! Hoop dat je niet teveel schade had. Probeerde nog te ontwijken maar redde dit niet meer. Weer een goede les geweest. Race 2 gemist vanwege les. Volgende keer weer beter
Let op de curbs boven aan bij de chicane. Daar is de Corsa super gevoelig voor omslaan als je de curbs raakt. Ook de scherp bocht naar rechts voor het lange 1 e rechte stuk is oppasssen.
Ik denk zomaar dat team L'Oreal het op Road Atlanta prima gaat doen. Asjemenou is in stijgende vorm. Zal kijken of ik de laaddruk van de supercharger wat omhoog kan schroeven.
Het opeltje staat bij Lay's voor chips tuning, het kantelen is eruit nu nog wat extra pk'tjes ...... RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
En de Corsa had al bakken vol met KW's:b: Even spieken in de replay van Hockenheim short hoeveel de VXR heeft
Toch nog 14% erbij geknabbeld RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
Wat zijn de tracklimits op Road Atlanta? Met name de bocht naar links na de afdaling met de grindbak/uitloopstrook aan de rechterkant. Houden wij de normale rules aan en gewoon dus met twee wielen op de track?
Dacht toch echt dat ik de rol eruit had RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
Ivm met wat (leuke) drukte kan ik er vandaag niet bijzijn helaas.. Ben bovendien vanaf morgen een lange week weg, dus ook volgende week ga ik er helaas niet bijzijn. @ Loyall Ik heb met de nieuwe Mini's gereden, maar nog niet genoeg om er écht wat over te zeggen. Ben bang dat ik dit over deze week heen moet tillen naar volgende week. Maar t komt goed, beloof! Je basis is gewoon eigenlijk al super Zoals je zag soms nog een beetje wennen voor mijn (soms nog wat lompe) rijstijl, maar heel leerzame auto's daardoor. Je hoort nog van me
Voorbereiding: Nog even wat aan de tune gesleuteld en enkele engine upgrades gewijzigd om op het lange rechte stuk wat extra acceleratie en speed te hebben. Kwalifikatie: Net wakker van het voorslapen voor de nachtdienst. Maar een 2e plek op de startgrid was mooi. Ik wist vooraf dat ik bij de start op het koppel en de KW's van de CLIO kon rekenen. 1e heat: 1e heat bij de start wat risico genomen om voor freaky de 1e bocht in te kunnen sturen. Raakte daardoor de muur licht, gelukkig zonder schade. In mijn spiegels zag ik een gevecht tussen freaky, asjemenou en Renenieuwvenn ontstaan, waardoor ik een comfortabel buffertje kreeg. Ik hoorde freaky nog wel roepen 1:31.6xx! Dus ik bleef stevig doortrappen en hopen dat ik na pitstop voor freaky de baan op zou komen. Maar na de pitstop bleek de buffer intact en genoeg om als 1e te eindigen. 2e heat: Vermoedelijk was ik iets te voorzichtig geweest bij de start. Want ik kon niet echt vanuit het achterveld plekken goedmaken. In de beginfase van de race bleef ik met heel veel geluk schade-vrij. Paintjob moest wel worden overgespoten en plaatwerk hier en daar uitgeklopt. Pas na de vroege pitstop bleek ik wat plekken te hebben gewonnen. Nog wat gepushed bij freaky maar hij reed onbedreigd naar de 1e plek in de tweede heat. Ik zeg het haast nooit, maar de race was net iets te kort. Ik kon geen serieuze aanval meer plaatsen. De eerste ronden van de 2e heat waren niet goed genoeg van mij. Precies wat freaky in de 1e heat overkwam. Wel leek het of de banden van freaky slechter werden en mijn banden steeds beter werden. Stuurtje had voor de finish nog een disconnect/schakelprobleem met de flippers. Moest snel resetten, waardoor asjemenou nog voorbij zoefde. Toch dik tevreden met de 3e plek. ************Équipe LÓreal, c'est magnifique!********** O ja, wat ging die CORSA VXR loeihard op het rechte stuk. Respect Rene! :b: Grappig moment dat jij Asjemenou en freaky op het rechte stuk voorbij kwam en zij dat niet hadden verwacht. (ff in de replay kijken hoeveel KW's er onder de motorkap zijn verscholen) Nog maar drie races te gaan. Wat gaat deze Open class championship snel voorbij zeg. Heb net op mijn rooster gekeken en ik kan alle drie nog resterende races meedoen. Kan iemand mij de replay van de 2e heat sturen? Tuned, paint-designed & driven by LoyallRonin
Voorbereiding: 1643 rondes op Road Atlanta. Q1 plekje 4…., natuurlijk moest Renee nog ff een paar hondersten onder mijn tijd. Maar bij de start kwam alles weer goed, althans voorlopig. In bocht 1 had ik Rene te pakken en op de eerste heuvel ook Freaky. De Clio’s met Loyall Tune waren weer snel uit de startblokken 3 rondes lang probeerde freaky elke bocht zijn Seat ervoor bij te prikken, maar op de lange rechte stukken met een strakke exit kon ik de Seat dan toch weer voorbij als het hem lukte. Alleen in de 3e ronde probeerde Freaky in de bocht voor het lange recht stuk het nogmaals, ik ging iets wijder om schade aan de auto’s te voorkomen, slechte exit met als gevolg dat Rene zowel mij als Freaky inhaalde uit het niets…..Die Corsa had veel power!! "waar 2 vechten om een been, gaat Rene ermee heen" Toen maar redelijk snel gepit en de rondes afgewerk. Toen Renee zijn pitstop gemaakt had kon ik hem nog net voorbij, alleen wederom op het lange rechte stuk zat hij in mijn slipstream en kon vervolgens flink doordenderen met die Corsa! Weg 3e plek. De 2e heat, weer een lekkere start, soms met wat kunst en vliegwerk de eerste rondes doorgekomen. De pit ingedoken en Loyall kwam meteen achter me aan. Bij het uitgaan nog een bemoedigend tikje gekregen :b: van Loyall,, waarna ik achter hem ben gaan hotlappen. Uiteindelijk sloeg hij toch nog een gat . Ik had geen druk meer vanuit het achterveld. Zag wel dat eerst Divimus en vervolgens Rene achter me reed. In de allerlaatste bocht nog een gelukje……dus altijd doorijden je weet nooit wat er kan gebeuren.
Dit was het spannenste moment voor mij in de race. @ Asjemenou: Camino Viejo-tune (leaderboard 1:09.751) CLIO RS supercharger tune voor Camino Viejo track is klaar. Zie jou vanavond in een F1 2013 lobby
[Running] [AM] [W] Open Class Championship Met een onbedoeld aanmoedigend tikje (beuk) van mij. Miste mijn rempunt volledig en probeerde nog naar links te ontwijken maar mocht niet lukken. En daardoor werd mijn tweede race rampzalig want het kleine beetje grip wat ik aan de voorkant had was verdwenen daardoor, pffff en die bocht naar links werd een dingetje in mijn hoofd en ging ook steeds slechter en slechter. Ben nog het meest tevreden met de kwali. En ik snij me in de vingers omtrent het hele eigen tune verhaal, het is iets tehoog gegrepen voor mij omdat ik het niet in de vingers heb en kost me ook net ff teveel tijd om het per circuit eruit te krijgen. Nurburgring liep niet en de volgende races worden lastig om er iets meer grip uit te krijgen. Anyway nog 3 ritjes te gaan en dan weer onbezorgd cuppen in de mini's RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!
It's racing, ik heb jouw ook wel eens een tikje gegeven waar jij niet moeilijk over deed. Ik vond dat jij de Corsa VXR prima had getuned. De auto is gewoon erg lastig te tunen voor de wegligging. En jouw aanmoediging heeft prima geholpen om mooie foto's te schieten en toch ook een mooie podiumplaats te behalen.. Ik had trouwens helemaal geen last van de schade. Ik dacht zelfs tijdens de race dat ik helemaal geen schade had opgelopen. Zag het pas een dag later in de replay. En volgens mij genoot Flavour van de drift-show en moest hij zich inhouden om ook niet te gaan driften. En over een paar weken met de MINI-Works championship ben ik helaas mijn voordeel van mijn snelle CLIO kwijt.