[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    BAWSAQ, Snapmatic en de verbinding naar online werkt hier gewoon prima de laatste dagen. Alleen kom ik niet meer aan mijn character omdat die cloud server (een gedeelte daarvan) maar down blijft en dus ook niks word weergegeven op "Social Club". Ben dus digitaal overleden! :lol:

    Zou bijna gaan denken dat in die serverruimte waar onze gegevens staan opgeslagen iets mis is gegaan..

    Een gefrustreerde gamer soms een molotov daar naar binnen gegooid? :+
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien dat ze de prijs wel omhoog gooien voor nieuwe stuff. Bijvoorbeeld dat ze nieuwe huizen verkopen met een gemiddelde prijs van $50.000.000,- per stuk, en kleding en auto's ook verhogen in prijs. Dan zou het wel weer fair zijn.
     
  3. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Iemand in de crew heeft al dik 2 miljoen RP binnengehaald :eek:

    [​IMG]
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ga nog maar even genieten van het rep farmen, de ps3 heeft een patch gehad waarbij ook de restart optie weggehaald is. De Xbox zal ook niet lang meer duren.

    Die lijst lijkt trouwens voor geen kant te kloppen, Neo is 10>15 levels hoger dan mij :+
     
  5. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die workaround is dus gepatched, dat bedoel ik ook.

     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Gisteren lukte het mij ook niet om violent duct te farmen. Geen replay en ook geen quick gestart mogelijk. En kreeg er ook maar $3000 voor.

    Aparte is dat replay bij andere missies nog wel kan.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Alleen maar beter dat ze het fixen imo. :)
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, nu maar hopen dat mensen wat meer normale missies gaan doen :)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Best hoerig nu dat ze die restart missie weghalen want je kunt ze niet meer krijgen zonder eerst weer naar Freemode te gaan en zo'n kerelvent te bellen :emo:

    Violent Duct geeft gewoon teveel geld, dat iedereen het ging restarten kwam juist omdat je 9k kreeg ipv van de 1-2k die je normaal krijgt per missie 8)
    Bijv gister met xDaz en Ic3Dfire kon NeonovA een lange 55+ missie ofzo openen waarbij je eerst de GPS in een busje moest checken, dan met z'n allen naar een soort stokerij om daar een laptop te hacken, dan naar een viegveld om daar nog meer gasten om te leggen en hun voertuigen op te blazen, daarna met attack helis een vliegtuig neer te halen en dan pas naar mission end te vliegen...krijg je 16k voor :lol:



    en @ Online gejank: Je kunt vanuit Story mode een Crew/invite only/solo sessie starten.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Wow, voor het eerst dat ik me even erger online. Zo'n kerel schiet me neer , prima hoort erbij. Alleen beetje Kut dat die dat de hele tijd bleef doen. Of ik een auto zat of liep, passive mode of niet. Hij bleef me maar achterna komen. 20k verloren door die mongool. Overdreven hoge ziekenhuis kosten steeds.|:-
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ga dan naar een andere server.
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb ik ook gedaan uiteindelijk. Ik snap dat het leuk is mensen te killen enzo maar mijn punt was voornamelijk dat het zo enorm veel geld kost als je dood gaat. Juist leuk als je een beEtje zo'n fight hebt met iemand maar je raakt gewoon al je geld kwijt.
    En als ik passive mode aanzet verwacht ik ook gewoon dat ik niet de hele tijd dood ga als ik mijn geld wil beschermen.

    Stel ik zit met vrienden in een server dan ga ik natuurlijk niet weg door zo'n mongool maar ik wil ook niet al mijn geld verliezen . Daar zou passive mode de uitkomst moeten bieden.

    Verder wel geweldig online hoor. Vond dit alleen beetje jammer van me geld.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb helemaal niet het idee dat het veel kost.
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Vind 2k wel redelijk veel als je voor de meeste missies tussen de 1,5 en 3k krijgt. Stel je bent10minuten bezig met zo'n missie, dan kan je het drie dubbele in een minuut alweer kwijt zijn als iemand achter je aan zit voor de grap.

    En natuurlijk is het hele punt van GTA anderen omleggen en shootouts doen , maar dat is een stuk minder leuk als je daardoor al je zuur verdiende geld verliest .
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    De game is echt geweldig online! Ik speel helemaal geen SP meer..

    Ik heb alleen eigenlijk wel zin om wat meer met crews te gaan doen. Misschien nog een Xboxworld crew aan te maken die in ieder geval wat kleiner is en zodat we dan wat meer kunnen gaan ondernemen online. Crew vs Crew en teamgames enzo. De huidige crew is gewoon te groot...
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vette wagen! Maar hoe krijg je die witte letters op je banden? :eek:
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Los Santos Customs > Tyres > Custom Tyres :)
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wheels > accessory
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Ben ik op zich wel voor, een beetje splitsen.

    http://socialclub.rockstargames.com/crew/xbw_knokploeg

    Maar hoe kunnen we dit goed opsplitsen dan?
     

Deel Deze Pagina