iemand enig idee hoe het bettingsysteem werkt? Ik krijg bij een inzet van 2500 maar 1000 winst als ik een race met 12 man erin win.. beetje weinig nie?
Wat een amateuristisch gedoe van Rockstar. Ik heb nog nooit verbinding kunnen maken met hun servers. Geen foto's kunnen uploaden, niks. En nu kan ik dus ook nog steeds niet online.
\o/ Ik denk dat we het als volgt aan moeten pakken. Wij starten de crew op, en langzaam verzamelen gewoon members via Xboxworld. Beetje actieve online spelers, en alleen vanuit invite.. anders krijgen we weer over populatie. En natuurlijk NL R* zal GTA Online uit gaan breiden.. dus ik denk dat er genoeg mensen dit voorlopig blijven spelen. Er komen vanzelf genoeg spelers voor een stabiele crew.
Volgens mij nog niet, behalve dat ze in de Gta Online trailer hebben gemeld de online wereld constant willen gaan update.
Nu wat problemen met missies zodra je ze wilt herhalen. Je camera blijft dan lekker in de wolken en dan kan je wachten tot je een ons weegt...
Heb even een extra crew aangemaakt : XBW Elite http://socialclub.rockstargames.com/crew/xbw_elite Vraag een invite.