Ah jammer, maar idd ben ik ook wel benieuwd naar die heists die waren ook het tofste aan de single-player. Maar de missies die je door de telefoon momenteel krijgt zijn alles behalve spannend het 'multi-player' gedeelte is dan wel weer leuk dat racen etc.
Met een hoger level krijg je ook echt grote en moeilijke missies. Waar je echt genoeg man voor moet hebben en het liefst ook met headset. Net een aantal vette races gehad met 16 man.. dat is zooo vet! Off-Road bike races zijn lijp met 16 man!
Die patch doet dus ook helemaal niks. Ik zie nog steeds geen character. Ik kan nog steeds niet online. Ik krijg bij joinen continue de melding dat ik gekicked ben, of dat de sessie timed out is. En nee, dit ligt echt aan GTA. Andere games werken vlekkeloos. Ik kan de tutorial niet eens beginnen. Online is regelrechte bagger :{
Yep. Sinds die tijd doen de Social Club dingen het allemaal opeens wel. Verder kan ik gewoon niks. NAT settings staan ook goed volgens de Xbox. (In CoD bijvoorbeeld nergens last van)
Heeft hier iemand enig idee of de stuntjumps in SP overgedragen worden naar MP want ik moet nog 19 stuntjumps voor een geniale kleur voor m'n maxed out chrome Futo
Kan je je auto die je in het begin had gekozen veranderen door hem te verkopen en dan bij een andere auto insurance + tracker te kopen? Is het dan ook zo dat die auto elke keer naast je spawnt in een wereld?
Hier even op terug komend: Had net een missie waar we 2 helicopters moesten jatten, met zijn vieren tegen npc's. Dus het kan wel, misschien komt dat meer voor op hogere levels.
Je joinde mijn missie Ik zat zelfs naast je in je heli! Ik zit op level 37 momenteel. En ik kreeg de missie van Lester. Maar het is wel logisch dat de grote missies op een later level komen. Misschien ook wel heists. Ik heb geen idee wat de level cap is, maar er zijn al mensen van level 125..
pff wordt telkens afgeknalt door XBW Crewmember ene Mic180 echt irritant, werd tie achterna gezeten door de politie wil ik hem helpen knal tie me af.