Dat wil je niet eens weten...wat een saaie pokke missie... Maar dan moet je Epsilon invullen in de zoekbalk van je browser op je telefoon en dan naar de site gaan die je daarmee krijgt te zien. Daarmee lanceer je een missie...en die is me een partij TERGEND saai...
Haha ja echt verschrikkelijk die missie, wie verzint zoiets. Ben er denk ik wel een uur of 3/4 mee bezig geweest. Spoiler Maar uiteindelijk wel al hun geld gestolen!
Echt he, vind het maar levenloze koppen. Allemaal met 1 of andere lelijke 'glans' over het gezicht. Ze hadden beter kunnen doen dat je uit een aantal verschillende 'bestaande' karakters kon kiezen en die iets aan kon passen met kleding etc.
Ik kwam ze ook tegen inderdaad, na 2 seconden lagen ze allemaal op de grond. Valt toch wel mee hoe die online characters op elkaar lijken? Ik vind die van mij niet veel op anderen lijken hoor.
Chillings in Zancudo en gevangenis zonder cops. Als je een missie doet van die ene dude waar je herten mee neer moet knallen kun je daar heen zonder problemen. Zo zonde dat Rockstar met beide dingen niks heeft gedaan, wou dikke missies in de gevangenis! Oh, dunno wat er met mijn vliegtuig was.
Nogal verbaasd dat hij levend daar rondloopt lijkt het op die 2de pic "first I was hunting reindeer and all of the sudden I was here! WTF!"
Minor verhaal spoiler Spoiler Later dr. Friedlander! Wat een irritante vent. En die auto is nu van mij