[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Goed bezig Dulle!:thumbs:

Waar ben je precies in de game?
    (datum/laatste cleared dungeon)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb als laatste
    Kanji gered.
    Hij zit iig in mijn party. :+ En er vragen nu mensen dingen aan me die ik in een 'hot and humid place' kan vinden.

Oeh, een uitroepteken bij Nanako. Ik wilde eerst centjes verdienen, maar fuck dat, even sociaal gaan doen met haar.. :D

Oh...

Gaat een gezellig gesprek worden. ;0

3. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, ja goede vraag.:9

Ow, en die funky student heeft dacht ik maar 3 of 4 keer vragen....wel kutvragen btw.:+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    You felt a faint hint of love from Yukiko

oh yeah. :cool:

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ...........geen Chie?:eek:

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, haar romance ken ik van de playthrough die ik heb gezien. De enige reden waarom ik haar heb laten vallen. :+ Anders was de keuze verdomd moeilijk geweest.
    Gelukkig zijn er niet zo veel romance opties, anders had ik het daar moeilijker mee dan met de moeilijkste bosses. :p Ik kijk op tegen het moment dat Rise het verhaal komt binnengewandeld.

Weet jij misschien wat de skill Amrita precies doet?
    Dus kan ik Me Patra laten vallen, toch?
    Of zijn dat geen ailments?

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt; zorg altijd dat iemand een Amrita heeft (Yukiko krijgt die ook).

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, die heb ik dus net gekregen voor Yukiko. Was me alleen niet duidelijk of ik Me Patra kon laten vallen. Misschien zagen ze Panic, Fear en Rage niet als een ailment. Je weet het maar nooit. :+

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pfffffffffff, true ending eindbaas is een BITCH.:mad:

Eerste gedeelte ging redelijk makkelijk, maar 2de gedeelte maakt ze zodra ze op de helft van haar health zit, constant members af....tja dan ben je dus meer aan het healen dan dat je damage doet en is het zo afgelopen....

1 member van mijn team heeft ook geen nut omdat de damage die hij doet geabsorbeerd wordt.....hem morgen dus maar effe omwisselen met een ander, en dan maar effe grinden totdat zijn level wat hoger is....zit niks anders op helaas....|:-

Fuck, heb echt een hekel aan grinden.:mad:
    (vond ik vroegah niet zo erg maar tegenwoordig kan ik er niet echt meer tegen)
    Al is het hier niet zo erg en gaat het redelijk snel.
    (maar ik wil het einde!!!)

Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Owja, voordat ik het (weer) vergeet.
    Dulle; tip voor de true ending eindbaas (al weet je dat misschien al als je true ending al gedaan hebt op de PS2 versie) en het probleem waar ik dus mee zat;

Kanji dus NIET meenemen naar die battle. Waardeloos daar.
    Het is dus beter om je tijd en het levelen in een ander personage te steken (wordt voor mij nu denk ik Yoseke...die kan ook healen, ook wel makkelijk).

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wel vervelend dat je maar een beperkt aantal skills kunt meenemen. Nu moest ik er weer een dumpen bij Yosuke. :+ Uiteindelijk maar Bash gedumpt (light physical damage) voor Dekaja (nullifies stat bonuses on all foes)

Chie is voor ijs en physical aanvallen. Yosuke voor wind en stat dingen. Yukiko vuur en healing.
    Ik natuurlijk manusje van alles.

Ik kan het perfect beredeneren waarom ik Bash heb gedumpt, en toch heb ik er direct spijt van. :p

Ik moet ook maar weer eens een dungeon in, ik ben nu alleen maar sociaal bezig. Omdat het zo lang geleden was dat ik heb gespeeld weet ik niet meer of het de bedoeling was dat ik alleen maar dat doe, of dat ik mijn tijd zit te verdoen.
    Hm, de game spoort me aan om rond te rijden op mijn scootertje... het zal dan wel de bedoeling zijn denk ik. O-)

edit: Holy shit, kleding is duur.

Laatst bewerkt: 10 okt 2013
  12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, nou dat wordt nog leuk dan; dit moet je dus nog érg vaak doen.

Zelfde met fusen; ik wilde vaak de helft niet, omdat ik bepaalde acties absoluut niet wilde missen, en fusen dan altijd net moest met een paar Personas die ik juist altijd gebruikte.:+

Nah, zo vaak een dungeon in is helemaal niet nodig joh.

Ik deed het altijd zo;
    zodra ik de dungeon in kon, meteen die dag in de TV world.
    Maar ipv dat ik de huidige dungeon deed, deed ik eerst de vorige nog een keer, dan de nieuwe, zonder de TV uit te gaan.

Zo sloeg ik 2 vliegen in 1 klap; en ik was maar 1 dag kwijt, en ik had meteen de nieuwe eindbaas van de vorige dungeon verslagen.

Zo heb ik alle dungeons zonder echte moeite kunnen doen, alleen die van de game wereld moest ik effe een paar leveltjes (4) grinden voor de eindbaas.
    En natuurlijk de dungeon van de true ending waar ik nu in zit....voor deze eindbaas ben ik nu aan het grinden, mede doordat ik dus een ander character veel beter kan gebruiken dan die ene die ik mee had genomen.

Zwemkleding shoppen?:+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, die hadden ze niet. :+ Gewoon fancy nieuwe kleding. Agent outfit hadden ze nu in de aanbieding voor me. 20.000 terwijl ik net 7.5k in mijn pocket heb. :p
    En 5k voor een kopje koffie! Afzetters!

Wat waardeloze screens;

:cool:

:cool::cool:

In tegenstelling tot de vragen tijdens gym, kan ik deze soms wel goed beantwoorden. :+ (Google gebruiken is voor loserts :p)

Mijn eerste echte trip met scootertjes! Extra leuk omdat dit een heel nieuw event is, dus totaal onbekend voor mij. En ook nog eens volledig voiced. Totaal niet te horen dat dit later is toegevoegd. Zou wat zijn als ze opeens andere voice actors hadden gebruikt! ;)

Ondanks ons geweldige plan waren we geen succes bij de dames

Het ligt iig niet aan mij

ITS ON

...

In geweldig vloeiend spaans ging het niet veel beter

Poging 2 ging beter. Zo leek het

oh...

Hm, wat zou er zijn gebeurd als ik het telefoonnummer van de eerste dame had genomen ipv weg te rennen... :+ (die religieuze idioot) Ook gefaald waarschijnlijk, maar op een andere manier.

Ach ja, met mijn scootertje gaat het tenminste nog goed

En Kanji is helemaal happy

EINDELIJK

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Aha, dus nog meer wat je niet kent!:thumbs:

Haha, Kanji op zijn fiets._O_

Schoolkamp is hilarisch!:lol:

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Schoolkamp ken ik wel al, maar toch kijk ik er naar uit. :D We zijn ook al wezen shoppen. Het klinkt echt alsof Yukiko en Chie weten wat ze doen bij het uitkiezen van de ingrediënten... :+
    Ja natuurlijk weet ik wat er gaat gebeuren, maar het blijft leuk.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, die blijft leuk, de hele game door.:)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zelden zo een game gespeeld wat zo perfect de balans weet te houden tussen serieus en humor. Tussen verhaal en gameplay. Een dungeon gaat nooit te lang door. Op het moment dat je er genoeg van begint te krijgen switched de game door naar het verhaal en het sociale gedeelte. En andersom.

Persona 5 kan bijna alleen maar tegenvallen. :+

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Daar ben ik ook bang voor, maar vooral door de personages....deze zijn stuk voor stuk zó goed.....

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uitgespeeld!\o/

True ending is top!

Nu 'effe' Zelda en dan P4G New Game Plus.:cool:

Op het laatste moment zelfs een trophy unlocked die ik eigenlijk verwacht had nooit te zullen unlocken; Hardcore Risette Fan.

Was op zoek naar de Reaper (ben nu een hoog level dus dacht moet lukken) en toen popte de trophy ineens in een random battle....

Reaper trouwens nog niet gevonden...effe online zoeken waar dat beest het meeste voorkomt/hoe je die het snelste vind

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heh. Ik kan uit de titel van de trophy niet echt afleiden wat je daarvoor moest doen. :9 Dat je het tijdens een battle unlocked betekend iig dat het niks met social links heeft te maken?

Deel Deze Pagina