[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag begonnen aan GTA V.

    2 kleine vraagjes:
    Wanneer speel je weer met een andere character ipv die neger? No offense, maar heb helemaal niks met dat nigga dit nigga dat mother f*cker crap.
    Steeds als ik in een auto stap, verspringt de radio. Zat net in een missie, radio station veranderd, moest even uitstappen, stap later weer in en dan staat ie weer op een andere zender. :confused:
     
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Al vrij snel kom je de andere characters tegen. Maar de basis leer je idd met Franklin.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Radio kan je veranderen door dpad rechts in te drukken. ;)
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Corrected :)

    Ik heb alle drie een epic baard gegeven. Soort van ZZ Top :)
    En die trevor, die is echt wel geinspireerd door Jack Nickolson!! :)

    Als ik een auto customize en weer opsla in mijn garage (of hoeft dat niet?), kan ik em dan altijd in die staat weer ophalen? Of moet ik armor enzo elke keer weer opnieuw doen ?
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb via settings default station veranderd, maar is nog niet altijd zelfde zender, misschien alleen in die auto (van Franklin).

    Btw, hebben jullie ook last van een soort freezes, dat je in een shop bijv niets meer kan doen en de game moet reloaden? Al paar keer gehad.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb ik ook een keer gehad. Kon nog wel menu enzo openen, maar de gamewereld reageerde niks meer, kon niet meer lopen, etc ...

    Die random events zijn echt baas. Die kerel vastgebonden aan een paal ... bachelor party ... _O_
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    elke keer als ik in een auto stap word mn mini map blauw. en zie ik geen wegen meer, niks... ook niet die motor bike die ik moet achtervolgen... iemand een oplossing ?
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Haha, ik had met Trevor een lifter opgepikt in de bergen.
    Een jonge meid die verdwaald en helemaal alleen was. Trevor: 'Sure, I looove hitchhikers'. 8) Bleek een psycho chick, maar ze gaf me wel haar nummer.
    Kan Trevor nu met haar daten? _O_
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Best ziek eigenlijk sommige kleine dingen.

     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Haha, sommige dingen waren me nog niet eens opgevallen _O_
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bijna allemaal niet opgevallen, maar men hadden meer aandacht mogen schenken aan het verhaal dan aan kleine details. Wat een teleurstellende einde.. ; (
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Sowieso vind ik het verhaal niet sterk. Ben nog niet op de helft, dus weet niet hoe het gaat afgelopen, maar ik heb niet het gevoel dat ik uberhaupt enig verhaal volg.
    Had ook liever wat missies gehad om bepaalde stukken van de map te leren kennen en wat er te doen is, zoals in eerdere versies. Heb nu vaak geen idee waarom ik een bepaalde missie eigenlijk doe.
    Mja de map is prachtig..en dat je een keuze kunt maken hoe je iets aanpakt en 3 characters hebt vind ik ook wel erg vet. Blijft een topgame.. alleen jammer van het verhaal/missies.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die middelvinger, achteruit kijken en nog een heleboel had ik allemaal wel door. :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mooie vind ik nog wel hoe er gewoon een vogel in mijn motor van mijn vliegtuig gaat. _O_

    Praten ze in de game eigenlijk ooit wel eens over San Fierro en Las Venturas? Wel veel keer Liberty City, Carcer City en uiteraard Yankton gehoord.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt de cheat voor 'max health and armor' ook om je voertuig te repareren, net zoals in GTA IV?
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat wel werkt is: Naar een ander poppetje toe switchen, en dan weer terug switchen naar het poppetje met de auto. Is je auto weer zo goed als nieuw :)
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een Youtube-filmpje gevonden en het blijkt dat je die cheat wel kan gebruiken, maar niet wanneer je in de auto zit. Beetje omslachtig, maar het werkt dus wel :+

    http://www.youtube.com/watch?v=5QN7QQzIL88
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Alle property gekocht :cool: Nu alle side-missions gaan oppakken.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

Deel Deze Pagina