Ik snap het niet, ik heb gister die updates gekregen en nog steeds doet online het niet. Elke keer krijg ik weer de melding dat de Rockstar cloud servers unavailable zijn....
Mischien helpt het om alles van online te verwijderen en helemaal opnieuw te beginnen, want het lijkt er op alsof je gegevens op een servers staat die niet werkt en als je alles opnieuw instel dat je dan op een goede server/cloud komt. Misschien werkt het niet zo.
Zo zag m'n waggie uit na achtervolging door 5 sterren politie. Daarna boete gekregen voor fout parkeren.
Ben momenteel ook alleen maar aan het racen. Sowieso heb ik nu een slimmere keuze gemaakt bij mijn persoonlijke voertuig wat ik gratis kon verzekeren, en gelijk pimpen door de stats die wel nog opgeslagen stonden. Nu gelijk gratis een engine-upgrade en een andere transmissie erin kunnen pleuren. Vertik het nu om iets anders te spelen dan races, geen geklooi met wapens of doodgaan. Gewoon racen, puur racen! (voor de afwisseling speel ik soms wel even een pot darts of golf, ook vrij veilig)
Zit erover na te denken om een maandje Live te nemen voor GTA 5 online. Kan iemand mij kort vertellen of dit t waard is? De PS4 en XboxOne komen eraan dus wil niet voor een jaar online gaan. Veel reviews online lijken op elkaar.Aangezien jullie al veel gespeeld hebben ben ik wel benieuwd wat jullie mening is. Thanks
Het is heel tof als je met je vrienden de missies en activiteiten doet. In je eentje vind ik het wat minder leuk. Kijk anders in het 24/48 uurs-geef-je-xbox-live-gold-kaart-weg-topic
Vind dat je eigenlijk pas een oordeel over de multiplayer kunt doen als je voorbij rank 15 bent, en ook genoeg in je eentje te spelen hebt. In het begin lijkt het allemaal zo doods in de stad, weinig activiteiten.. Maar voorbij rank 25 heb je ineens meer dan genoeg te doen en word het ook steeds leuker omdat je een steeds betere uitrusting krijgt.
Ik kom nog steeds niet voorbij de eerste paar missies. De game wilt maar niet mijn missie progressie opslaan. Dus elke keer als ik de online weer op start belt Lamar me weer dat ik een benzine station moet overvalen om wat respect te krijgen. En daarna weer die Ballas repo missie.
Als je een nieuw character start niet... Dat was ook het hele ding waarom ik wilde wachten. Aangezien ik de hoogste rank had in mijn crew wilde ik die graag terug, dat bood tenminste opties voor de rest van de crew voor de beperkte tijd die we maar kunnen samen spelen. Achja, ga nu weer richting de 20.. Dus zit weer goed als mijn vrienden vanavond eventueel weer zouden willen meespelen. En ook opnieuw moeten beginnen.
Volgens mij krijgt iedereen die online speelt een half miljoen dollar van R*. Om te compenseren. Staat op Rockstar.com
In je eentje bepaalde missies doen is echt bijna onmogelijk. Zo moest ik... Spoiler een caravan jatten van een paar rednecks, allemaal leuk en aardig en had ze allemaal dood geschoten dacht ik tot ik verder reed en ze weer achter me aan kwamen. Uiteindelijk dood gegaan ook na de respawn. Deze missie zal makkelijk gaan als je met 4 personen bent zodat 3 die gasten af kunnen knallen en 1 de caravan veilig kan wegbrengen.