[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Credits rollen, het was mooi.
    Verhaal was vooral lekker luchtig en toch eens wat anders. Qua missies in ieder geval fantastisch gedaan, verhaal ook meer dan tevreden over. Het is geen revolutie en geen evolutie maar wel een perfecte product van Rockstar deze generatie gemixt van al hun games. Zoveel details, zoveel alles kom je nergens anders tegen in een game, top notch. Favoriete sandbox game by far. Drie personages is uiteindelijk leuk gedaan maar in GTA VI hoef ik niet perse weer drie personages of meer.

    Uiteraard voor C gekozen, leek me het meest canon. Was al te verwachten dat ik iedereen in een keer ging neerhalen maar hoe dan ook fantastisch gedaan!
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Of wellicht in nieuwe GTA dat je zelf je personage kunt maken, zoals bij de Tony Hawk games.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe trigger je eigenlijk de Bail Bond missies met Trevor? Nooit iets van gezien. Kan me wel herinneren dat Maude het erover had, maar verder niks op mijn map. Maude bellen werkt ook niet.
     
  5. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitgespeeld, toch weer genoten.

    Optie C gekozen, het leek mij toch wel het leukst om ze allemaal in leven te houden (en geen missies te missen). Straks toch effe op Youtube opzoeken hoe die andere eindes er uit zien. Micheal zou ik toch nooit dood laten gaan, die is veel te baas.
     
  6. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    De politie ruinieren deze game..
    EDIT 2
    De SP duurt ook kort..
    GTA SA had iets van 103 missies..
    gta v maar 74
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Maud heeft je als het goed is een mail gestuurd met een informatie en een soort van locatie.
     
  8. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net met cheats gespeeld, autosave uitgedaan en niets opgeslagen. Volgende keer dat ik weer missies ga doen (dan voer ik natuurlijk geen cheats in) krijg ik wel gewoon achievements neem ik aan? Het spel onthoudt niet dat ik cheats heb ingevoerd toch, want dat zou betekenen dat ik nu nooit meer achievements kan krijgen en helemaal opnieuw moet beginnen?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Je ontvangt een e-mail met het doel dat je moet vinden en een foto van het gebied waarin je het doel kan vinden. Ze stuurt ook herinneringsmailtjes.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Wat is het toch heerlijk om met een max bepantserde sportwaggie met 1000 km per uur op de snelweg te crossen en stickybombs uit je raam te tyfen, een grote chaos _O_:lol:
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    GTA V is wel 15x groter dan GTA SA. Dat maakt het verschil.
    Owja, spel " lijkt " wel afgeraffeld op het einde? Van snel afmaken, want het moet in de winkels liggen.

    GTA Online is leuk, maar dat gaat mij niet echt lang zoet houden. Ben toch meer voor SP.
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uit die onzekerheid halen? :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Politie AI is soms inderdaad wel jammer. Sta ik bovenop een gebouw met silencer te snipen op een kruispunt een heel stuk verder, komt de politie doodleuk naar het gebouw toe. 8)
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, het gaat per save. Dus je kan je originele save cheatvrij houden, en je andere save met cheats ofzo.
    Kunt autosave gewoon aanlaten, als je je saves handmatig opslaat voordat je stopt ofzo.
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het dus beter om hem nog een keer op te slaan?
    Maar autosave uitzetten zoals ik heb gedaan, levert geen problemen op?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de andere kant: als ze het eenmaal hebben opgegeven en je sterren weg zijn, dan kan je om ze heen rennen wat je wil zonder dat ze iets doen. Ze zijn vrij onvoorspelbaar, soms hebben ze je meteen door en soms zijn ze te retarded voor woorden.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat is er afgeraffeld aan?

    Optie C is juist zeer sterk. Beetje Godfather stijl waar ze in korte tijd iedereen neerhalen die ze moeten neerhalen. Natuurlijk was het heel makkelijk, maar vind dat juist op dat moment wel lekker. Bam een, bam twee, bam drie en dan dat laatste gedeelte. _O_

    Optie A en B voelen onnatuurlijk aan en zijn er alleen maar bijgekomen voor wie dat wil denk ik, want het verhaal rond je dan als het ware nou niet echt af. Daarnaast is B vooral niet serieus te nemen, een Franklin zou echt niet zo kunnen denken op dat moment.
     
  18. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    wat gebeurd er eigenlijk bij B?
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    A & B:

    Ik heb zelf voor C gekozen omdat dat voor mij het meest voor hand lag, vind het gek dat sommige dachten dat C betekende dat Franklin zou sterven maar goed.

    Ik heb de laatste missie opnieuw gespeeld (je wordt trouwens direct bij Michael of Trevor gegooid) en je kunt dan kiezen om Michael te doden of te laten leven (hij valt in beide gevallen naar beneden en gaat dood) en Trevor achtervolg je totdat hij crasht en in olie gedrenkt ligt en dan schiet op die plas en staat hij in brand.

    Vind A & B eerlijk gezegd redelijk vage keuzes. Waarom zou je Trevor in godsnaam doden? Of Michael die je rijk heeft gemaakt?!
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Geniaal :lol:
    [yt]h2DphyUPaoU[/yt]
     

Deel Deze Pagina