Vond je Three Leaf Clover echt zo bijzonder? In GTA IV inderdaad wel, maar vergeleken met de GTA 5 heists was die geen moer aan.
Ik moet nu voor The Big Score een politiebusje vinden met spikestrips , maar waar vind ik die? Overigens voor de Smart manier gekozen, maar las nu al dat dat niet de beste keuze was
Mja, misschien dat omdat ik het me nog goed kan herinneren het leuker blijkt te zijn dat het daadwerkelijk is. Enige wat ik weet is dat ik alleen bij Paleto Bay echt een awesome gevoel kreeg. Er valt alleen mede door de grote wereld en verschillende opties en voertuigen meer uit te halen heb ik het idee. Politiebureau bij Franklin's huis, krijg je gewoon op je map te zien toch? En why? Had ik ook, even in guide gekeken en die andere ziet er wel toffer uit, van de week maar eens uitproberen.
Ik vind Trevor juist een baas. En ik snap de keuze ook wel. Michael voor serieus gamen, Franklin als excuusneger, en Trevor als je gewoon fun wilt gamen en mensen vermoorden. Ze hadden er alleen nog een chinees moeten instoppen.
Nee idd. De game heeft me qua moeilijkheidsgraad nog geen strobreed in de weg gelegd, dit zal dus ook wel meevallen. Vond The Big Score een beetje saai trouwens: Spoiler beetje rondlopen in de bank, goud inladen, Merryweathers schieten en klaar
Heb het idee dat ik nog een paar missies moet doen. Krijg ze alleen niet meer van Lester of iemand anders. Doe alleen maar die strangers en freaks zooi. Duurt het na de voorlaatste missie gewoon een tijdje? Laatste grote missie was Spoiler bij het overheidsgebouw dat Michael een afspraak had met nog iemand. Na wat praten en ruzie kwamen er van 2 kanten 2 verschillende groepen. Met hulp van Trevor schietend een weg banen Zit nu op 65%, missions 61/69
Raarrr daar hoort geen tijd tussen te zitten. Als het goed is trigger je de volgende missie als Franklin bij zijn huis.
Hij lijkt ze gewoon niet te laden of iets. Ben zelfs bijna door me strangers en freaks missies heen. Bellen naar Lester heb ook geen zin. Moet er soms iets gebeuren met de grove street garage? Met Michael heb ik alleen nog "Solomon" (studio's).
Die achievement dat je een private fair met franklin moet doen kreeg ik op mn telefoon dat ik die korean ergens moest afzetten. Ik cancelde hem toen omdat ik op weg was naar een andere job. ben ik nu de lul en kan ik hem nooit meer halen of is there a way??
Lester missies: Spoiler Heb nu net The Big Score gedaan, is het nu verstandig om aan de missies van Lester te beginnen? Of moeten die echt aan het einde? Oh, en krijg je telkens voor een missie of na een missie te horen waar je op moet inzetten in Stock Market?