Daar had ik dus ook problemen mee. ik had gewoon telkens de verleiding om iets te kopen bij LSC. gelukkig was mn tune verslaving niet zo erg xD
Ik heb heel vaak DNF dus dan levert het niks op Verdomme iOcat, lul! Laatste bocht een zetje en je wint ook nog met 0,1 seconde verschil.
Nu even online aan het spelen, maar vind het af en toe nog vaag wat je moet doen. Stond net op iemand te wachten, is ie er, krijg ik nog niet te zien wat ik moet doen. Potje team deathmatch is ook saai als je bijna 10min moet wachten omdat je overreden bent of neergeknald bent door mensen die lekker op het dak gaan zitten campen. Wellicht dat missies met een crew wat leuker om te doen is.
Dat is het zeker. Al een paar keer met wat XBW'ers en/of vrienden gespeeld en dan is het allemaal een stuk leuker. Ik vind op het moment vooral de races erg goed in elkaar steken. Het is jammer dat je voor bijvoorbeeld top fun (een achtervolging met straaljagers) maar 1k krijgt bij winst.
Ga eens wat meer geld inzetten ofzo. Krijg te vaak de betting canceled melding in beeld Dat moet wel helaas anders krijg je snel dat een groep daar geld gaat farmen.
Balans is af en toe nog beetje zoek lijkt het. Net een missie gedaan, werd het uiteindelijk 2 tegen 6. Kun je weinig tegen doen, ben je snel dood, krijg je niets en kun je weer een tijd naar loading screens gaan kijken. Maar eens op zoek gaan naar een crew / club.
Net appartement voor 230k gekocht. Precies zelfde indeling als die van 400k en een lijpe garage voor 10 auto's. Uitzicht is ook nog best mooi. Meteen met een mattie in coma gezopen bij de stripclub om het te vieren.
Iemand hier met een mic die vanavond rond 9 uur de 'numero uno' achievement wil boosten? Heb het al eerder gevraagd een pagina terug ofzo maar geen reacties.
Het lukt me nog steeds niet om te verbinden Het laadscherm van GTA blijft maar in beeld en na 5/10 minuten wordt de singleplayer opgestart. DNS trick ook al geprobeerd.
Auto met verzekering en penthouse met garage gekocht, maar achievement.. Schijnbaar moet dat gebeuren via de website, en niet de aankoop doen voor het gebouw zelf.. Iemand een idee hoeveel procent je terug krijgt van de aankoopsom als je een ander appartement gaat kopen?
Zo 4 miljoen op de bank, zo maar eens even het duurste huisje en duurste rides halen. Komen er nog nieuwe wagens uit trouwens of blijven die adder en entity de beste? Vind die adder echt lelijk maar zo te zien wel de beste auto beschikbaar?