1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 3 mei 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik had dit zelf ook. Vind Borderlands 2 niet zo goed als deel 1. De combat voelt minder prettig aan. Ik heb ook veel te veel het gevoel een MMO te spelen, zonder het "Massive" gedeelte. Dat is geen pluspunt.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Game of the Year Edition is nu uit!!! \o/
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Let me "Reck" this for ya...

    OMFGGG JIZZZA IN ME BROEKA HYPE FOK DIT HEBBE HEBBEN HEBBEN DIESHITTTTTTTTTTTTTTT
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Al besteld, met Heavy Rain voor de PS3 er nog bij. :9
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nice, echt alles zit ook in die GOTY. Zelfs de CE content. :9
     
  6. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Strategie voor Terramorhpous?
    edit: nvm verslagen :)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  7. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat die content op disc of krijg je er een download code bij?
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag geloof ik TK Baha headhunter pack :D

    edit: 15 min dlc : /
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zit bij de 2e disc en die moet je installeren. DLC die je al hebt kun je gewoon laten staan of via de 2e disc er overheen kopiëren zonder problemen.
     
  10. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Bijna klaar met Borderlands 2 is borderlands 1 GOTY nog de moeite waard die is egt spotgoedkoop nu ..?
     
  11. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Zeker de moeite waard topgame !
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sommige vinden hem beter dan Borderlands 2, ik na lang nadenken ook. Wereld van Borderlands I trekt me toch steeds meer terug naar die gouden tijden. _O_
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik niet, Borderlands 2 is meer, groter, beter , strakker, mooier en grappiger

    Borderlands 1 is ook nog steeds een goede game maar de sequel is wat mij betreft op alle fronten beter
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vond BL1 100x beter dan BL2. Weet alleen niet waarom. :+

    Maybe vanwege mijn DLC haat. BL2 DLC voelde meer aan als een ripoff terwijl ik BL1 DLC zag als een extensie van een goede game. Toen BL1 DLC beschikbaar was, was ik al bijna klaar met mijn borderlands avontuur en kon ik niet wachten om meer borderlands te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  15. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Was gisteren weer even een public game gestart. Komt er een gast binnen, stuur bericht of ik wat gear wil voor Gaige. Gast dropt ze hele Backpack en verlaat de game (zodat ze lege backpack niet wordt opgeslagen).

    Damn veel dikke guns ontvangen, niet normaal... Was ik aan het afkicken omdat ik solo niet heel ver kwam... Hooked again~ \o/

    [​IMG]
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had 4 level 50 dudes voordat er die level upgrade kwam, toen waren al m'n legendaries waardeloos en kon mij de hele game niks meer schelen. Dat is mijn Borderlands 2 ervaring :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je kon nu zelfs tot lvl 70 ofzo gaan toch? Ik was wat later begonnen aan de game, dus was ongeveer level 50 toen die update kwam met die blauwe guns. Een paar poppetjes van lvl 60 ergens en daarna ermee gestopt. Die exponentiële groei is niet echt handig geweest (daardoor moet je zeker op latere levels elke 2-3 levels weer nieuwe guns minstens hebben)
     
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Er zijn wel een aantal legendary items die wel bruikbaar zijn voor veel levels.

    Qua wapens bijvoorbeeld de unkempt harold, is zeer sterk mede doordat hij explosive is, sowieso al boost.
    Infinity pistol is ook wel aardig, omdat je gewoon constant kogels kan spammen.
    En de white death sniper. ( weet even niet naam op de xbox ). Als je daar headshot mee maakt is ie echt krachtig, dus ook nog op latere levels.

    En bij shields is bijvoorbeel de sham shield erg handig omdat deze kogels gewoon opvangt. Bee shield ook wel aardig, door extra damage, alleen die capacity...
     
  19. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan tot lvl72 gaat met de upgrade pack 2.
    Daarnaast is het mogelijk om via Digistruct Peak map te overpoweren, wapens van lvl80 te verkrijgen.

    Zelf heb ik een Bee Shield die aardig wat klappen weer uit te delen. Voordeel die ik in Gaige heb geïnvesteerd is dat als er een enemy gekilled word me shield volledig restored.

    Blijf het een interessante game vinden het is mijn Skyrim vs Battlefield geworden. RPG met guns. 8)
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zodra ik klaar ben met GTA 5 begin ik weer aan BL2. Begint weer te kriebelen. :cool:
     

Deel Deze Pagina