Nee ik bedoel de games als je games koopt op cbox one via amazon fr zijn de games dan niet enkel in het frans speelbaar?
Beste winkel waar je Xbox One kan bestellen Lijkt me wel, maar waarom zou je gemiddeld 15€ per game meer willen betalen en bestel je niet via Amazon.uk ? Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Ja dat is waar maar de limited edition van forza 5 en day one editie vanndead rising 3 zijn niet meer te koop op amazon uk, daarmee
Ik heb ze gebeld, ze hadden inderdaad nog voldoende van de gewone versie. day one mogelijk, maar daar ga ik niet van uit
Ik heb gisteren met Microsoft Duitsland contact gehad over de PayPal "Status: Vervallen" "Microsoft Store: De vervaldatum die u ontvangt is voor een vergunning daar hoef je geen zorgen over te maken. De belangrijkste is dat u voldoende hoeveelheid op uw PayPal account hebt staan, zodra het product beschikbaar is, wordt dit opgestuurd naar u. Hier maken we op de Microsoft Store online pre-Authrization vergoedingen te bepalen of er voldoende geld op uw rekening staat. Deze machtiging vergoedingen zijn binnen 3-5business dagen, afhankelijk van het beleid van Paypal of uw financiële instelling. Nu dat je de Xbox One bij ons hebt ge-preordered, dient u vooraf goedkeuring vergoedingen te voorzien is, zolang er voldoende bedrag op uw PayPal voor deze order staat om door te gaan wanneer ze beschikbaar zijn. Als er geen voldoende hoeveelheid bedrag op uw Paypal account staat wordt de order niet opgestuurd" Ik laat mijn pre-order dus ook staan en voor de zekerheid kijk ik ook ergens anders. Weet iemand waar je nog een Day One Edition kan pre-orderen voor de zekerheid?
Wel ff handig om te weten, aangezien ik m'n MSstore pre-order nog steeds staan heb. Al staat er geen geld op m'n rekening (paypal).
Ik zie op microsoft.de mijn order niet meer staan in het syteem, geen mail gehad ofzo dat de order is geannuleerd ofzo. meer die daar nu last van hebben of komt het omdat het zondag is ofzo ?
strange, de mijne staat er nog steeds, ik zou even de chat ingaan met hun op ms.de als ze er uberhaupt zijn in het weekend
Amazon in Italie is ie nog te bestellen: http://www.amazon.it/Console-Xbox-O...=UTF8&qid=1381700323&sr=8-2&keywords=xbox one
Same here, de mijne staat er nog gewoon. Overigens heb ik eerder ook eens gehad dat mijn order verdwenen was en een dag later stond hij er gewoon weer.
ik zie het, maar krijg het niet voor elkaar, kan die xbox one wel verstuurd worden vanuit italie, amazon?