Ondertussen alweer rank 30+.. En nu een aantal missies tegen gekomen die heel vet zijn om te spelen. Maar damn wat heeft die CPU een auto-aim. Echt een beetje uit verhouden hoe snel je dood bent van een afstand. Zeker als je nagaat wat het je allemaal kost. Dood gaan, ammo, armor..
Wie doet er vanavond om 8 uur mee aan de Gta race a la mario kart Zeg of je mee doet dan wordt je sws geinvite
ik wil wel meedoen, heb gisteravond ook een fijn aantal potjes survival met iOcat en Psycho gespeeld. Is zeker aan te raden om Online met vrienden/crew te spelen en headset.
Waarom zou dat? Dat kunnen de 360 en PS3 nooit aan, waren voor de release wel geruchten over maar dat bleek BS te zijn.
De missie The Parking Garage is nu gefixed en het lijkt erop dat ze tijdelijk de missie Rooftop Rumble offline hebben gehaald.
Doe ook wel mee. Ben hoogstwaarschijnlijk story aan het spelen, maar dan moet je gewoon even invite sturen.
Haha vanmiddag anderhalfuur die glitch gedaan. Die race om de gevangenis steeds doen met een friend. Ben van lvl 26 naar 36 gegaan Toen ik het spel opstarte kreeg ik de verrassing dat mijn getunede auto gekopieerd was en dus twee keer in mijn garage stond. Yeuy!
Criminal Record als ik het goed heb.. Wat is het verzamelen en tunen van wagens toch vet en verslavend in deze game zeg! Zojuist ook mijn 50e race gewonnen, jeeej...
Inderdaad Criminal Records 3 rondes, politie en traffic aan, die optie die mensen die laatste staan UIT, laptimes op personal record. Iedere race weer 30% van een level erbij
Game is online, Elite Crew members die online zijn ontvangen zo een invite. We starten met GTA a La Mario Kart.. vanaf daar zien we wel /Edit XBW Elite moet wel je active crew zijn anders ontvang je volgens mij geen invite..