Kan iemand me nog eens uitleggen waar je juist weer moet zijn voor online met mensen te gaan ruilen ?
Een admin zou een avatar van Mega Heracross onder Reckuuza z'n naam moeten zetten en dan avatar change uitschakelen. Maar jezus, krijg er na die laatste paar pagina's ook wel weer zin in. Maar ik wil geen fucking 3DS kopen alleen voor Pokémon.
Idd ik heb steeds hetzelfde. Door al die verhalen wil ik ook maar vind het gewoon net wat te duur aangezien de ps4 ook volgende maand komt...
Was heel langzaam bezig met Pokémon White uit te spelen op m'n DS Lite, maar ben mijn sd kaartje(niet zo legaal) dus kwijt. Ik kon het gewoon niet laten en heb dus net een 3ds bestelt, en ga zo dus Pokémon X of Y bestellen. Maar kan iemand mij vertellen of er grootte verschillen zitten tussen de versies?
De verschillen kun je hier vinden, het zijn dus alleen bepaalde pokemon die je in een versie wel en de ander niet kan vangen en een aantal mega evolutions die version exclusive zijn. Verhaal is hetzelfde. http://www.serebii.net/xy/exclusives.shtml
Er zit alleen verschil in de pokemons en evoluites, gaat maar om een handje pokemons die je later ook kan traden. Heb je 3ds xl? En waar heb je hm gekocht?
Hetzelfde als voorgaande Pokémon spellen dus. Oke bedankt, ik ga gewoon X proberen. Vind die Mega Charizard X er wel cool uitzien.