Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wow, lengte van de XB One is wel heel erg lang? Hopelijk past het wel op mijn tv kast.. :+

2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Toch kan ik je ervan verzekeren dat je inputlag erg goed kunt merken. Zelf ben ik er ook heel erg gevoelig voor. Eerst had ik een Panasonic G10 Plasma en dat werkte nagenoeg perfect en had nergens last van. Toen ik hierna een Philips LCD scherm kocht (een van de duurdere types) was de input lag echt om te janken. In Game-modes ging het redelijk maar in de standaard modes werd ik er naar van. Toen toch weer de overstap gemaakt naar een plasma en merkte meteen dat het sneller reageerde.

Waar ik het wel mee eens ben is dat de inputlag in het filmpje wel héél erg hoog lijkt te liggen en kan mij niet voorstellen dat dit puur inputlag is van controller -> xbox -> tv. Is vast meer aan de hand.

Edit:
    Bij de Gamescom had ik overigens COD Ghost gespeeld op de Xbox One en merkte ook daar echt geen inputlag of vertraging. Als dat er was had ik het zeker wel gemerkt en helemaal met shooters.

Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als de Xbox One controller input lag had (wat vreemd zal zijn omdat die "sneller" is dan de oude controller) dan hadden we dat allang vaak genoeg gehoord. Is weer een beetje zoeken naar iets wat er niet is van het internet.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had nergens last van op First look. Maar heb er eigenlijk niet het meest op gelet. Mij viel meer de aanwezigheid van karteltjes op bij meerdere next gen titels.

Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het feit dat het niet opvalt zegt al genoeg ;)

MOAR Titanfall:

[yt]v3z25fL8l7w[/yt]

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Kerel, waar heb je gewerkt?

Ghosting en inputlag zijn 2 totaal verschillende dingen.

Oudere lcd's hadden t euvel dat de pixel niet snel genoeg van kleur veranderde en daardoor zag je ghosting. Onscherpte, waas.

Bij inputlag duurt de beeldverwerking te lang en dus alles wat je ziet of doet in snelle shootergames, loopt net achter ivm wat anderen zien.
    Dit kan je merken als je vaak gekilled wordt terwijl je zeker bent dat jij net iets eerder schoot.

Het is te meten dmv stopwatch op 2 beeldschermen waarvan 1 n oude CRT bak is zonder vertraging.

7. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Gast, Ik gebruik toevallig het woord de zin-verkeerd. Ik weet ook wel dat inputlag en ghosting twee verschillende dingen zijn. Ik geloof ook niet beweerd te hebben dat het niet zo is. Wat ik wil zeggen is dat ik in de periode nooit van inputlag heb gehoord die zich zo liet kenmerken als in de video die je zag. De enige problemen die ik heb gekend en waar veel mensen over vielen was in de periode 2004 2006 waar veel schermen zoals de t serie van samsung (destijds liep samsung niet voorop in lcd-schermen) kampten met ghosting effecten. Ghosting ontstond iig door de trage responsietijden van de oude lcd schermen. Samsungs Tserie met 12 ms had bijvoorbeeld een enorme achterstand op de toenmalige schermen van jvc die 6 of8 aantikten. Misschien is dit verhaal duidelijker?

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    ...

9. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel jammer voor ze maar ja moet toch geen probleem zijn tegenwoordig? Importeren vanuit een ander land is a piece of cake tegenwoordig en nu de One regiovrij is is er dus eigenlijk helemaal niets aan de hand.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Ik kom zat duitsers tegen in de Gamemania hier om verboden games in Duitsland te kopen :+

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze zin klopt voor geen meter

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    :lol:

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien al gepost...maar ik kom niet zoveel in deze thread.

http://www.popularmechanics.com/technology/gadgets/news/the-10-breakthrough-products-of-2013#slide-9

Xbox One ($499)
    Some products are evolutionary, others are revolutionary. The Xbox One is both. The most notable improvement is the new Kinect sensor, which is integral to the operation of the console. It can see in total darkness, track the fine movements of your hands and muscles, and even sense your heartbeat. Gamers may have taken issue with the Xbox One's price ($500) and paywall restrictions (some features require a $50 per year subscription), but technologically it's a huge upgrade from its predecessor. The platform is so advanced that developers have barely begun to grasp all its possibilities.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die laatste video...

'Started playing GTA V'

hmmm?

16. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Je kan ook gewoon zien wat je x360 vrienden doen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah ok, that makes sense idd. Jammer dat daar nou net geen party chat bij hoort.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er goed uit, ik hoop dat ze straks ook met groepen komen aanzetten of gewoon clan-support.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die follow feature is wel tof. Is ook wel nodig als je nu kan streamen en vids uploaden.
    Daar is je friendlist niet voor.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zo kun je de betere streamers volgen, erg tof.

Al mis ik toch nog ''clan'' support :eek:, of iets in de trend van groepen. (zoals een XBW groep)

Deel Deze Pagina