Staat ook dat de problemen nu opgelost zijn. Laten we het hopen. Kon er gisteravond niet op komen in iedergeval
Cache al gecleared en Xbox daarna opnieuw gestart? http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/settings-and-initial-setup/clear-system-cache
Same here. Ik kan heel soms wel connecten. Maar dan krijg ik altijd binnen een paar minuten de melding dat de sessie timend out is, of dat ik gekicked ben :{
Ligt het aan mij of werkt de match making zwaar bagger? Ik kan me niet voorstellen dat er niet genoeg mensen online zijn, maar soms komt er gewoon niemand bij in een lobby. Ik heb de eerste week eigenlijk alleen maar met vaste groepjes gespeeld, maar nu ik alleen speel merk ik pas hoe slecht het gaat om mensen te vinden.
Iemand een idee?? Er is vrij weinig aan om altijd bij iemand anders mee te rijden of slomer te rijden dan de AI auto's.
Dat heeft een vriend van mij sinds de laatste update.. Hard opzoek naar een oplossing, maar schijnbaar is die nog nergens ontdekt...
Online is laatste uur redelijk buggie. Staan opeens 2 audi R8's in mijn garage. Een die ik gekocht en getuned heb en er staat er nu nog een opeens. Niet erg BTW. Wat wel wazig is.Ik ben level 34 en krijg nu steeds een sms van Gerald die ik ook tijdens de tutorial kreeg. Best vervelend aangezien ik constant een waypoint zie naar cypress flats en dit ook groot in beeld blijft staan. Kan het ook niet weg krijgen. Terwijl ik wel gewoon missies kan doen voor Gerald. Opnieuw opstarten helpt niet... Iemand enig idee?
Vanavond willen we een groepsfoto gaan maken met de leden van XBW Elite, Hoelaat komt jullie het beste uit? 20:00 stem ik voor.