[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Zometeen de beste aflevering van TWD maar is terug kijken! De pilot!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel oke. De serie blijft alleen teveel ongeloofwaardige scenes hebben en ben ik een beetje bang dat er teveel mensen zijn nu en teveel relaties. Daarnaast vind ik persoonlijk dat de serie wat meer mag doen met de outbreak zelf en wat er nou precies aan de hand is ipv puur survival. Het was wel weer lekker ranzig dat wel.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind ik ook. Zag al weer direct 2 relaties enzo. Alleen maar om aan te tonen dat er eigenlijk geen plek is voor liefde.

    En de serie gaat never wat aan de outbreak doen. Nog nooit een referentie gegeven naar het ontstaan vh virus. Is ook niet relevant imo
     
  4. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond die ene aflevering in een voorgaand seizoen wel erg gaaf. In dat laboratorium met die professor die wat informatie gaf over de walkers :thumbup:

    Van mij mogen er meer van zulke afleveringen komen
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Best een saaie episode, maar gelukkig was er nog wel wat...spanning I guess. Ineens hebben verschillende mensen al een relatie, gelukkig maar, want de opbouwing van die relaties hoef ik ook echt niet te zien. Maar gaan we dit hele seizoen gewoon weer op diezelfde plek rondhangen?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat denk ik ook niet. Maar zoals in seizoen 1 met die dokter vond ik toen wel fijn.
    Maar ben gewoon benieuwd waar de serie naartoe gaat eigenlijk. Het is toch al seizoen 4 nu en zal graag wel iets meer willen zien dan alleen survival. :)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar het draait ook om survival. Walking Dead refereert ook naar Rick en zn groep enz en hun survival. Daarom ook soms geen zombies enzo. Het draait om hun drama
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is prima maar soms even een link naar de outbreak zoals ze deden in seizoen 1 zal ik wel weer tof vinden. Of dat ze iets te weten komen over wat er verder in het land gebeurd en dat er nog steeds een soort van overheid is of niet. Ben bang dat ze nog 4 seizoenen in die gevangenis gaan zitten eigenlijk. :)
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Huh? Seizoen 3 is de toch einde gevangenis. Alles overlopen door Walkers en hekken zijn kapot? Of is in seizoen 4 ook weer een gevangenis? Ik heb namelijk nog niet gekeken naar Seizoen 4/1 :+
     
  10. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik denk dat jij het over de trailer van season 4 hebt?
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope,
    Seizoen 3 komt de govenor de gevangenis binnen stormen en blijft er vrij weinig van over.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Prima begin wel. Niet heel verrassend, wel veel nieuwe characters.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Valt mee. Kijk het einde ff opnieuw
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze serie gaat zo uitgemolken worden denk ik. :+

     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Terwijl het echt niet zo een geweldige show is. Zit vol fouten en onlogische dingen. Onnodige scenes. Imo zijn de writers niet heel erg goed. Show is vermakelijk. Comic way better
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kortom...net als onze grote vriend Scott Buck die zonodig acht seizoenen moest maken van Dexter...gaat ook hiermee gebeuren, let maar op. Allemaal nieuwe mensen nu ineens en het boeit allemaal nog niet vreselijk. Ben benieuwd waar het naartoe zal gaan dit seizoen, hopelijk wel genoeg spanning en dat het boeiend blijft.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Denk ook dat het gewoon veel viewers heeft omdat het eigenlijk de enige show die een beetje oke is met zombies.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als ze nou gewoon een beetje de comics volgen hebben ze nog 2/3 seizoenen aan super vette shit hoor. Zijn toch maar wat, 12 eps per seizoen?
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 3 had zelfs 16.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok. Er is genoeg materiaal. Ben ook wel benieuwd naar die spinoff
     

Deel Deze Pagina