Daar heb ik dus helemaal niks van gehoord. Ik ben benieuwd, want het is Telltale zeker gelukt om een geweldige ervaring af te leveren met andere karakters in het TWD-universum. Heb je daar een link daarover?
http://www.bbc.co.uk/newsbeat/24122967 Wat raar dat niemand dat hier heeft gepost. Is al een tijdje terug announced
Vond de episode van gisteren wel aardig. Beetje te veel stelletjes, die mogen ze wat mij betreft allemaal in walkers veranderen. Spoiler Die scene dat de walkers door het dak vielen was wel tof gedaan
Haha exact man, laat ze idd allemaal maar walkers worden. Einde beetje apart ook... Spoiler is die dude ineens een walker. We hebben niet eens gezien dat hij gebeten werd toch? We hebben nu ook alweer twee personages uit The Wire, viel me op.
Spoiler Je hoeft niet gebeten te zijn om een walker te worden... hebben ze uitgelegd, iedereen heeft het virus dus iedereen die dood gaat wordt een walker
Spoiler Idd. Al heeft het wel iets te maken met die dode varken denk ik. En die gast bedankte Daryl in het begin ook voor die hert die die had geschoten. Dus er is iets aan de hand.
Spoiler Denk het. Ook dat zwijn toen Rick die vrouw tegen kwam. Die was niet geschoten nog volgens mij. Maar gewoon ziek. Spoiler Die "Eddy" btw van die vrouw. Was dat nou een walker?
Spoiler Ja zoiets zat ik ook te denken eigenlijk. Dat die vrouw ook helemaal niet bestaat. Lees ook nu wat op internet erover mbt tot die 3 vragen die eigenlijk naar Shane verwijzen.
Hoezo? Zou die Bob (?) Spoiler niet bij die helikopter crew horen met zijn dokterskills? Zou er trouwens niets met het water kunnen zijn? Water kwam veel in beeld deze episode.
Kan het even niet meer vinden. IMBD gaat zo snel. Het kan zo zijn maar persoonlijk denk ik het niet. Spoiler Daarnaast staat er ook veel over dat Daryl iets heeft. Hij likt zijn vingers af en geeft dan die gast een hand.
Vond het een toffe episode. Spoiler Ben benieuwd, waar varken andere gozer op laatst ziek van geworden is.