Ja ik heb nu voor de tweede keer het spel terug gestuurd naar bol en zag daarstraks een mogelijkheid om het spel van disc op schijf te zetten haha oh oh oh... maja, koop het wel een keer opnieuw later als ik een nieuwe hd heb gekocht
Zo ik heb het spel opnieuw besteld plus een extra hd van 320 gb die ik in de xbox moest klikken en nu werkt het spel perfect Alleen jammer dat ik het spel niet op schijf kan installeren zoals met andere spellen die ik heb. Maarja het werkt iig \o/
Ik heb de complete Season maar eens opnieuw gespeeld inclusief de DLC. Twijfelde over sommige keuzes die ik heb gemaakt en die heb ik nu rechtgezet. 400 days spoiler: Spoiler Bij de DLC heb ik de drie mannen op het kamp gelaten en de drie vrouwen gingen met Tavia mee. Laat de heren maar mooi bad-ass survivallen, lijkt mij in ieder geval wel gaaf :thumbup:
Vraagje: Ik heb ze als arcadegame gekocht via Live. Nu heb ik ook de fysieke disc in mijn bezit. Ik neem aan dat dat dezelfde achievements zijn en dat ik er geen andere krijg dan?
Gisteren laatste episode uitgespeeld, ah man wat gaaf. Spoiler Ik was zo aan het hopen dat er een manier was om Lee te laten overleven, maar het kon gewoon niet. Echt sterke momenten in die episode. Maar dat einde na de credits...wtf? Geeft die DLC meer duidelijkheid daarover of wordt dat season 2?
Nee, is nog niets over bekend. Er is inderdaad één episode verschenen die als overbrugging dient van seizoen 1 naar seizoen 2.
Game ook besteld omdat ik overtuigd ben geraakt door het click and consequence systeem wat in de game zat, geen interesse in de TV serie heb, ook al is die anders, en op de box staat dat meer dan 80 GOTY awards zijn voor deze game. En ik hou van verhalen, helemaal in games.
http://www.polygon.com/2012/12/27/3808790/the-walking-dead-disc-version-360-ps3-issues Misschien inmiddels gepatched hoor. Is al een tijd terug
Game ook binnen! Waarschijnlijk vanavond even testen! \o/ Tis trouwens volgens mij de GOTY uitvoering, maar zit niets extra's bij.