[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hype is er bij mij ook totaal nog niet maar dat komt grotendeels door de launch lineup. Zitten niet echt games tussen die ik perse moet spelen die alleen op de PS4 komen en niet ook op de PS3. Dus wat dat betreft zou ik mijn pre order wel kunnen cancelen maar denk niet dat ik het doe binnen 1/1,5 jaar komt er toch geen significante price drop of redesign dus dan kan ik de PS4 net zo goed op de launch halen :+

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hier wel, dat komt ook wel doordat ik een beetje klaar ben met de huidige generatie games.
    The last of us was voor mij echt de afsluiter van de huidige consoles.

Gta vond ik leuk om ff te spelen, maar is ook maar een van de zoveel games op de Ps3.

Kom maar op met die nieuwe console en games.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben nooit hyped om een console.
    Launchgames zou idd beter kunnen (beide consoles) maar ik ben toch wel erg benieuwd naar Killzone....als die net zo leuk wordt als Mercenary op de Vita, dan ga ik daar veel tijd in steken.
    Verder kijk ik gewoon uit naar het nieuwe; het ontdekken van de nieuwe dingen en games van een nieuwe console.

De F2P games op de PS4, Resogun, Watchdogs, etc.

En ik weet van mezelf als ik er niet 1 preordered had dan ik dan op de dag zelf marktplaats ga afstruinen om er toch 1 te hebben....nieuw speelgoed is altijd leuk.:+
    Bovendien komt Infamous heel snel; heb ik alvast mijn PS4 klaar staan.

De 360 is dan ook de verkeerde console....daar is bijna niets leuks meer voor uitgekomen, alleen maar standaard jaarlijkse shit. Mijn 360 staat ook bijna niet meer aan......af en toe voor een potje Halo.
    Mijn PS3 staat vaker aan, maar het meeste heb ik de laatste tijd gegamed op de Vita.

Laatst bewerkt: 13 okt 2013
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik gehyped? Nee, daar is het nog veel te vroeg voor. Misschien een week voor ie komt.
    Heb ik er zin in? Natuurlijk, anders had ik het niet besteld.
    Kunnen de launch games beter? Eh, ik denk het. Misschien. Ik weet wel dat ik nu al moeite heb om te kiezen welke games ik neem bij de PS4.

5. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    de reden waarom ik hyped ben:

Ik heb het ook gehad met current gen, Zoals mad al zij 2013 was een saai jaar voor xbox 360, Er waren ook totaal geen horror games voor deze gen, Dus daarom hyped om al die horror games die naar next komen( SOMA,Outlast,Evil within) en hopelijk nog meer, Nieuwe techonolgy is altijd mooi!, Op het begin ga ik eerst kijken wat de ps4 allemaal kan en wat f2p games downloaden darna koop ik wat games, De nieuwe controller hoe die aanvoelt, Hoe goed cross chat werkt ben ik ook benieuwd naar, Hoe goed alles eruit zal zien met de nieuwe hardware.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hier toch ook best wel. De launch zou beter kunnen maar dat gold toen ook voor de 360. Echter de eerste keer next gen graphics op je tv is gewoon tof! Ik heb toen echt zitten genieten van CoD II. Nadeel tov de vorige gen is dat ik nu veel nieuwtjes volg op het internet, dus er zit minder een verrassingsfactor in.

Echter nieuwe hardware, nieuwe controller, nieuwe UI, gratis games (plus), verbeterde graphics, nieuwe mogelijkheden etc zeker zin in!

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Voor de PS3 en XB360 is niks leuks uitgekomen de laatste jaren. Dan bedoel ik exclusieve games. ;)
    Dit gaat denk ik wel veranderen met de PS4/ XB One. XB One heeft tot nu toe de aantrekkelijkste exclusieve games. PS4 valt imoh wat tegen, vandaar ik ook voor de XB One ga.. Games zijn voor mij daar aantrekkelijker.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    The Last of Us en nog wel wat andere exclusives voor PS3 waren wel de moeite waard hoor.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    The Last of Us, Beyond en Puppeteer zijn iig al gelijk 3 exclusieve 'hardcore' games die dit jaar nog zijn uitgekomen voor de PS3. Ook nog eens 3 nieuwe IP's

edit: Oh, en Sly Cooper, Ratchet & Clank, Gran Turismo 6, God of War en Ni No Kuni.

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ps3 zat echt wel goed qua exclusives als je het mij vraagt. Innoverend genoeg en vooral voor iedereen wat.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Belangrijker; ze zijn doorgegaan tot het allerlaatste moment. Waar Microsoft er niet veel zin meer in leek te hebben sinds... 2010/Kinect.
    Het begin van de generatie was voor Microsoft, het einde voor Sony.

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja en de exclusives op xbox was na mijn mening 1 pot nat. Halo... Gears of war... En fable... Niet dat die games niet goed zijn hoor maar het is altijd hetzelfde en vooral 1 smaak.

Dulle heb je pokemon x/y al?

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee.

En nee. Op het laatste was het te veel van hetzelfde (met steeds lagere kwaliteit, maar goed :p) Maar in het begin kregen we wel mooie toppers en veel variatie. Ook al bleken sommige achteraf alleen maar timed exclusives te zijn. Bioshock, Mass Effect, Oblivion, Viva Pinata, Kameo, PGR, Dead Rising, Lost Planet, Banjo, Crackdown, Dead or Alive, Left 4 Dead.

harry potter kinect.

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Idd en die games hebben mij nooit zozeer getrokken maar dat is persoonlijk natuurlijk. Op bioshock en ME na. Maargoed xbox is idd op een gegegeven moment gestopt en kwamen er games met kinect integratie enzo, terwijl de ps3 op dit moment nog steeds wacht als een topper als gt6.

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat is uiteraard altijd nog je mening dat je vind dat er niets is uitgekomen voor de PS3, voor de 360 ben ik het helemaal met je eens.
    Met de PS3 heb ik toch dit jaar echte de BESTE game van de huidige generatie consoles gespeeld.

Dat heb ik met de Xbox One, daar waar ik heel erg uitkeek naar DR3 zie ik de laatste tijd heel veel tegenvallende beelden, dus dat is geen must meer voor mij en ook voorlopig de enige reden om een Xbox One te halen valt daar ook gelijk mee af.

PS4 daarin tegen launch is wel ok (niet bijzonder).. Killzone is wel aardig (grafische in mijn ogen geen mooiere game) maar hoelang ga ik het spelen.

Infamous en The Order zijn de games waar ik naar uitkijk, kan niet wachten totdat beide games uitzijn.
    Xbox biedt mij gewoon te weinig ook toekomstige games (2014) zie ik niets wat mij voorlopig nog aantrekt.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een game wat iedereen altijd vergeet, maar me wel geniaal lijkt; Octodad. :cool:

En Primal Carnage. Al is me in een ander topic vertelt dat die game kut wordt. :+

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Serieus nooit gehoord van Octodad, zat net een filmpje te kijken vage game maar niet raar ofzo haha.

Overiges geen exclusieve game maar Dying Light lijkt me erg gaaf!

18. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog steeds niet welke launchgames ik wil halen :mad: M;n budget laat er twee toe :mad:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En dat is een probleem omdat....? Neem je ook plus? Met PS+ kan je 9 spellen voor niks spelen op dag 1. Driveclub, Secret Poncho's, Outlast, Resogun en ook F2P games zoals Planetside 2, Warframe, Blacklight Retribution en War Thunder.

Ik koop er eerst maar 1 spel bij en kijk verder wel de kat uit de boom. Ik ga ws voor Killzone, maar ook dat bepaal ik ws pas na de reviews.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Deze had ik nog niet gezien

Sony maakt altijd wel awesome ads. Die stijl waar je 'in' de game zit bevalt me wel. Deden ze ook met de Vita

En die laat me weer denken aan Double Life

Geen idee of ze veel consoles verkopen door die ads, maar awesome zijn ze wel. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina