Net aan de lijn gehad, mens aan de telefoon vertelde me dat de hele game nog nieteens in het systeem staat Jullie hebben 'm niet meer liggen denk ik zo he?
Lol. Het staat onder "wind spatie waker" volgens mij. Niet onder zelda. Nee we hebben hem niet meer :-(
Nedgame Haarlem. Ik moet nog steeds huilen als ik die naam hoor. Het is en blijft Digifan for mij. Nedgame Apeldoorn heeft hem direct beschikbaar.
Ik heb er nog een liggen van Nedgame, wil hem voor de aanschafprijs van 79,- + 6,75 verzendkosten aan je verkopen. Voor minder dan de aanschafprijs gaat ie niet weg. Doos is ongeopend, staat niet in de weg.
Heb misschien nog wel een Limited Edition van Zelda liggen, prijs is 69,98 euro. Mocht je interesse hebben, stuur even een PM!
Geweldig, perfecte mix tussen oud en nieuw. Dit trekt mij persoonlijk echt veel meer dan skyward sword!
Leuke pre order bonus bij de nieuwe 3ds Zelda. https://twitter.com/NintendoUK/status/389794122418364417
Vet, hopelijk ook in NL, ik heb hem al een tijdje bij GM in de pre-order staan. Gruwelijk, deze wil ik hebben \o/ Ik wacht nog even met een 3DS XL tot deze er is.
Kut nintendo. Dat ze dit weer doen..... Moet ik weer een 3DS halen..... Heb al een normale 3ds, Ocarina of time 3ds en een 3ds XL Iemand interesse in een 3DS XL