Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Haha dit gaat nergens over

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Edit: Jammer dat je dan maar wat roept over Cboat (zonder concrete bewijzen), ook vind ik het erg hinderlijk dat je maar wat roept over bepaalde mensen op neogaf. (ook dit is maar een aanname)

Tuurlijk zijn er fanboys op Neogaf, (die zijn er hier ook maar dan van Xbox) (en geloof het of niet er zijn zelfs Xbox fanboys op Neogaf)

IK snap eerlijk gezegd nooit dat mensen zich echt druk maken over fanboys in het algemeen..net zoals met die likes bij die video's.. kom op hoor.

We kunnen over een maand eindelijk gamen op een next gen console, iets waar we allemaal al erg lang naar uitkijken.
    En dan zal het hier ook een stuk stiller zijn. :)

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Laat beide bedrijven eerst maar eens met een media blowout komen van hun launch titels, over 4 weken is het in de USA al zover maar we moeten de eerste direct feed beelden van 32x32 BF4 gameplay, Driveclub met meerdere auto's in een race, NBA 2k14 gameplay, Fifa 14 gameplay, etc etc nog zien.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik was eerst ook enthousiast over de xbox, maar ik heb nu zoiets ik wacht wel even. (neig eerder naar een ps4!) En ik was een redelijke fan boy..

Ik vind Microsoft het matig doen (in alles) op dit moment.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er hier meer mensen zoals ik die het een zorg zou zijn hoe het nieuwe multiplayer/connect/upload gebeuren er uit gaat zien? Zo heb ik het filmpje van de friendsapp van de X1 net bekeken (ziet er goed uit trouwens), maar als je dan kijkt wat je er mee kan:

- mensen volgen
    - uploads bekijken
    - toevoegen aan favorieten etc

Echter als ik kijk naar mijn gamegedrag: ik game de laatste twee jaar zelden meer online. Als ik al online game dan is dat met irl bekenden en dat zijn er nooit meer dan 2 a 3. Reden is dat: hoe handig de techniek ook is, het afspreken om op een bepaald tijdstip online te komen is mij gewoon te veel moeite. Die paar uurtjes die ik speel wil ik gewoon gamen en niet rondhangen in lobbyś.

De hele verbetering op dat vlak zou mij dus eigenlijk een zorg wezen. Wat ik veel liever had gezien is dat er qua couch-co-op de nodige verbeteringen waren doorgevoerd, maar op dat vlak gebeurt er echt niks meer.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Couch co-op is dood denk ik. =(
    Maar ligt eraan wat voor gamer je bent. Ik speel juist veel online met vrienden dus dit klinkt allemaal prima. Een van de redenen dat ik ook voor de One kies. Online gaat het gewoon weer solid zijn en heb ik meer vertrouwen in MS qua online gamen. :)

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Online lijkt MS beter te hebben geregeld. Maar als je kijkt naar de PS3 en 360 dan heeft Sony de voorsprong die MS had in de kwaliteit van online redelijk recht getrokken. En aangezien het bij de PS4 ook een betaal service gaat worden verwacht ik wel dat ze het nog meer verbeteren. Op papier heeft MS momenteel wat betreft online met de One wel de betere papieren.
    En de One heeft op dit moment ook de wat betere launch line-up. Maar zelf ga ik toch voor de PS4. MS heeft voor mij in de laatste maanden teveel verziekt. Dit wil niet zeggen dat er nooit een One in mijn huis gaat komen, maar voorlopig in ieder geval niet. Nu op dit moment heb ik het vertrouwen in MS gewoon verloren. En een betere launch line-up maakt dan geen verschil. Zoveel spellen ga ik toch niet meteen kopen en console geschiedenis heeft mij inmiddels wel geleerd dat het gros van de launch spellen uiteindelijk helemaal niet zo bijzonder zijn en dat men zich vaak te veel laat overdonderen door de mooiere plaatjes.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

VS. PS3/360

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Egh, geen eerlijk vergelijk?
    NBA2k14 tegen 08? als ik de url van het tweede plaatje moet geloven. En James speelt toch al een tijd niet meer voor de Caveliers.

edit;
    Zo te zien is het tweede plaatje ook van NBA Live 08

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik eerlijk ben zie ik niet extreem veel verschil. :p

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Gezicht is toch wel beter, ook hoe het shirt valt lijkt natuurlijker. En een meer natuurlijk glans effect van de lichten op een bezweet lichaam o.a.

En weer eens edit..
    Ik zou alleen een vergelijk tussen nba2k14 PS3/360<>One/PS4 eerlijker en duidelijker vinden dan tussen NBA live uit 08 en nba2k14

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.140
    Meh nvm

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik bedoelde juist aan te tonen dat er juist amper verschil is. :+

14. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wow ziet er erg mooi uit. Zoals Peter OtH zegt zijn de details veel beter. Alleen de lippen lijken wat raar.
    Hij heeft de bal ook echt vast, dat is op de current gen nog wel eens anders. Dat zweeft de bal in de buurt van de hand :p

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hm.. zelf vind ik dat op zich nog wel meevallen, ik vind 2k14 toch echt wel mooier, natuurlijker vooral. Lastige is wel dat je twee verschillende engines vergelijkt.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hetzelfde idd. Tuurlijk zijn sommige dingen wel wat anders maar zie niks speciaals eigenlijk. Al vind ik die details bij sportspellen meestal niet zo bijzonder net als bij FIFA. De camera hangt er toch boven 90% van de tijd. :)

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tuurlijk is de 2k14 iets mooier maar ik bedoel 2008 vs 2014. Ik vind dit nou niet echt 'wow' wat een grote sprong. Vandaar dat ik ook twee plaatjes bij elkaar zocht die veel gelijkenissen vertoonden wist niet eens dat het 2008 was hehe.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dan moet je toch echt eens naar je ogen laten kijken.

Aparte vergelijking ook wel, NBA Live 08 ziet er echt niet zo uit ingame.

Pak dan current-gen NBA 2k14 vs next-gen NBA 2k14:

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Aangezien hij naar zowel Xbox One als PS4 komt....

[yt]m2VV8kb15CQ[/yt]

Niet megamooi ofzo. FF15 ben ik grafisch gezien veel meer onder de indruk van.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verschil is echt niet extreem hoor. Zeker als er 5 jaar tussenzit.

Deel Deze Pagina