Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aardig wat denk ik. 50 gig kan er op een Bluray?
    Een voordeel is wel dat waarschijnlijk het installeren snel gaat en dat je alvast kan spelen als je aan het installeren bent. Dus je kan sommige game er ook even afhalen die je niet vaak speelt om ruimte te houden. En als je die weer even speelt dat je hem snel weer installeert. :)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gaat wel hard tegenwoordig idd

BF3 is in totaal ook al iets van 18GB, en voor GTA ben je ook als je alles wilt installeren een gig of 15 kwijt..

snap ook echt niet dat de next gen consoles niet gewoon standaard 2TB discs hebben

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier komt ook nog DLC bij. Gaat hard dan idd.

4. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Grappige is dat 50GB op blu-ray nu ook al dreigt te klein te worden met die high-res textures op next-gen. Het valt nu nog wel mee, maar over een aantal jaar...

De reden dat er geen 2TB inzit is omdat ze juist op dit soort hardware flink kosten besparen. Met de PS4 is de impact kleiner aangezien je daar je eigen HDD in kunt zetten.

Daarom snap ik MS ook niet. Ze geven zelfs niet de optie om de HDD te upgraden door hem portable te maken zoals op de 360.

De 20GB die je in het begin kreeg op de 360 had, was na 1,5 jaar al vol aan DLC. Toen begonnen de game installs en later de mandatory installs.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de Xbox One kan je toch gewoon een third party hdd aansluiten?
    Dat zeiden ze steeds dacht ik. Bij de PS4 kan je idd de interne HDD vervangen.

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat klopt, maar het blijft jammer. de USB bus heeft altijd een hogere delay dan de interne SATA-bus.

En het is gewoon lelijk dat je een HDD aan je xbox moet hangen om gewoon DLC te spelen. Ik hoef dat met mijn PC toch ook niet. :emo:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoeveel zouden ze nou besparen door er een 500GB in te doen ipv een 2TB?

kan me niet voorstellen dat MS daar nou veel voor zou moeten betalen als ze er miljoenen stuks tegelijk afnemen toch? En de verschillen in consumentenprijzen tussen 1 en 2 zijn al bijna te verwaarlozen..

vind t echt raar als je nagaat dat ze eigenlijk willen dat we digitaal gaan een dan alles downloaden

zolang ik dan maar 10 games kwijt kan is dat natuurlijk geen optie

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Is niets voor een game tegenwoordig. Voor een beetje titel ben je dat al minimaal kwijt, wil je het hele pakket hebben. Ik heb Diablo III onlangs van mijn PC gehaald en dat was zonder uitbreidingen al 16+ gig, dus verwacht dat het op de PC met BF 4 ook nog wel hoger ligt dan de console versies van de game. Met BF 3 had je op het einde ook 25 gig aan content materiaal.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    BF4 voor PC 30 GB geloof ik.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Premium voor de console is dat alleen via Live te kopen eigenlijk?

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou erg nice zijn als het echt snel gaat en je kunt idd al spelen terwijl ie installed.

Maar dit kan toch niet gelijk vanaf de eerste dag? Volgens mij had ik zoiets gelezen, dat die support later zou komen.

Het is jammer idd dat we niet eens 2TB krijgen. Aan de andere kant echter...BF4 is dus op PC 30GB, stel alle Xbox One games zouden 30GB zijn, wat ik echt niet geloof dat bijvoorbeeld Dead Rising 3 zal zijn, dan kun je nog steeds 15 games kwijt op de HDD. Sounds good to me, ik heb met 360 nog nooit gehad dat ik constant tussen 10 games of meer switchte. Ik ga van 450GB uit, want 500GB is het sowieso nooit. Dus we zullen meer dan 15 games kwijt kunnen, maar daar reken ik dan nog geen demos en DLC bij en bij een BF4 gaat dan dan heel snel, lol.

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar daar kan misschien de cloud van toepassing komen? Non realtime dingen kunnen dan gedaan worden door de cloud wat meer ruimte creëert op de disc?
    Of denk ik nu te ver?

Idd niet vanaf dag een wat jammer is. Maar denk ik dat we het in het begin ook niet per se nodig hebben. :)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. In het begin zullen het hooguit vijf games zijn die je veel zal spelen. Zelf haal ik denk ik BF4 en DR3 op, en dan vind ik het wel weer mooi geweest. Hangt er ook vanaf wanneer de X1 in NL komt...dadelijk kun je gewoon Titanfall erbij halen. Maar het zou belachelijk zijn als de delay zo lang duurt.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik ga na afhaken van Watch_dogs toch maar voor BF4, ik twijfelde over deze game maar hij komt er nu dus zeker.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net weer even BF3 gespeeld na veel BF4. :p
    Blijft gewoon een toffe game als je de supression niet meerekent. :+ En vind ik de gunplay wel fijner vinden in BF3. Maar dat is ook wel gewenning denk ik. Jammer dat Bazaar niet terugkomt in Second Assault. Is toch een prima map eigenlijk voor alle modes.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Kan je na gaan en dan moet de DLC er nog bij komen. :eek:

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Liever gewoon alleen maar nieuwe maps. Maar Bazaar was wel een toffe map idd, net zoals alle maps uit CQ, maps die niet te groot/klein waren zeg maar. BF4 zou ook een goede mix van grote en wat kleinere maps hebben toch?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Wel goed denk ik. Want dan is er bijna geen reden om die andere wapens te gebruiken. En het was ook iets te sterk. Hier alle anti vehicles wapens.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    RPG had wel een soort van lock met BC2 wanneer je zo'n rood ding op een helikopter schoot.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo tracer dart toch?

Deel Deze Pagina