Ik heb nog eens zitten kijken en ondanks dat vooral de lineup van MS echt niet slecht is, boeien de titels van beide parties mij niet extreem veel:
Killzone SF: Tot nu toe doet deze titel mij weinig, jammer want deel 3 vond ik fucking nice. Misschien dat de vele footage op GT morgen daar verandering in brengt.
Knack: Ik ben een groot voorstander van platformers en vind het extreem jammer dat we nooit meer J&D op PS3 gezien hebben, maar deze doet me echt niets. Een echte nieuwe Ratchet of liever gewoon een echte next-gen Jak & Daxter!!!!
Driveclub: Ik had liever gezien dat de dev een Motorstorm achtige titel had gemaakt, want die waren fun. DC ziet er erg saai en oninteressant uit.
Ryse: Grafisch geweldig in die singleplayer footage, maar iets zegt me dat de SP hooguit 5 a 6 uur is zoals Crysis 3. En het is de vraag hoe lang de gameplay leuk blijft. Nieuwe IP....dus sowieso altijd afwachten. Twijfelgevalletje.
Killer Instinct: Gaaf om zo nu en dan tegen vrienden te doen,maar zelf ben ik geen fighter fan, dus ga hem denk ik ook niet halen.
Forza 5: Schitterend voor de fans maar sim racers vervelen mij heel gauw. Zou hem dus alleen maar voor die 'shiney' next-gen graphcs halen en das doodzonde van de money. Horizon 2 hopelijk in 2014 en dan ben ik van de partij.
Dead Rising 3: De enige echte titel die ik zou halen (maybe Ryse ook) want deze titel straalt fun en madness uit en dat allemaal in co-op gaat gewoon hilarisch worden.
Third party boeit alleen BF4 mij.
Jullie?
Daarom is het prima en echt geen big deal dat de Xbox One is uitgesteld. Tegen de tijd dat hij uitkomt hier hebben we ook Titanfall die niet meer lang op zich laat wachten dan. En Project Spark ook denk ik. En als hij niet uitgesteld wordt (geld ook voor Titanfall) dan hebben we begin 2014 ook infamous SS.
Klik om te vergroten...