Ah ok. Rommel ingeruild hahah. Is de eerste keer dat je Snorlax ziet de enige keer dat je hem kan vangen. Anders ben ik dus opzoek naar een Snorlax
Of je krijgt via wonder traden een pokemon uit Japan met Japanse letters..ha ha. Lachen. Verzonden vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met behulp van Tapatalk
Ik heb iedereen van de lijst toegevoegd aan mijn friendlist. Maar zo te zien heeft alleen WinterBase mij toegevoegd.
ik heb ook iedereen toegevoegd. maar ik zie niet bij allemaal een profiel, komt dat omdat die gene mij niet heeft toegevoegd?
Om een of andere reden vind ik de game maar matig. Overzetting naar 3D is niet echt gigantisch moet ik zeggen. Voor de rest is het been here done that, niet weer een Snorlax die in de weg ligt. Het is meer om nostalgische redenen dat ik het speel. Online gedeelte is wel echt heel gruwelijk gedaan door Nintendo moet ik zeggen, gaat echt gigantisch vlot en zo makkelijk om mensen tegen te komen, te ruilen en mee te vechten.
Zojuist ook iedereen van de lijst toegevoegd. Is het nou zo dat beide personen elkaar moeten toevoegen om te verschijnen op de friendlist? Mijn code is overigens: 3711-7158-8827.
Ach of ik ruil hem weer. Gisteren een dratini gekregen. Ach toch leuk. Verzonden vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met behulp van Tapatalk
Kan dat al direct vanaf het begin? Dat zou wel lame zijn. Sowieso vind ik het een gaar iets. Je wilt Pokémons zelf zoeken, vinden, vangen en trainen, niet via een gare internet methode ineens krijgen. Heb je toch 0 feeling met een Pokémon?
denk het wel, ik krijg veel pokemon met lvl1. en ja het zoeken en zelf vangen is leuker. maar hier weet je niet wat je er voor terug krijgt. dus eerst veel laag lvl pokemons vangen en ruilen
Is toch niet definitief? Omdat de data pretty much nog niet ontcijferd is. En er nog zat pokemons nog niet in het spel zitten zoals de twee andere starters naast Blaziken. Althans lijkt me dat die ook nog wel een mega evo zullen krijgen. Mega-Swampert
Mega Pinsir (omgwtfbbq), Gyarados (hoe durven ze..), Aggron (overdone..), Manetric (wtf man, überlelijk en zwaar uit verhouding, was bazenpokémon...) en Abomasnow (overdone). Serieus, hoe kan je pokémons verneuken. Mega Ampharos, Houndoom en Tyranitar zijn wel tof.