[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, 3DS. For sure. Handheldgaming zoals het is bedoeld. De Vita is prachtig, maar de soort games op een Vita kun je vaak op een console ook spelen. Mjin Vita staat al eeuwen stof te happen.

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha valt me wel op dat dit bericht in het 3ds topic, de 3ds vooral wordt aangeraden en in het vita topic juist de Vita. Toch zou IK (persoonlijk) voor de Vita gaan, de redenen staan al in het vita topic ;)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, wie had dat ooit verwacht? :+

4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Niemand :thumbs:

In het Vita topic zijn meer reacties :+ Vita wins <3

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat bedoel je hier mee? Beetje raar punt....

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Toch even een vraagje waar ik mee zit. Ik heb nu een 3DS, maar deze gaat niet meer aan. Geeft alleen nog maar zwart scherm, ook na opladen. Nu zit ik erover te denken om de 2DS te halen (gebruik 3D toch niet), maar hoe zit het met mijn gekochte games, opgeslagen data, etc? Ik heb een hoop games digitaal gekocht en op SD kaart staan, maar kan ik deze gewoon in nieuwe 3DS/2DS doen en gewoon blijven spelen, of eventueel opnieuw downloaden?

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jonguh.... Dat heb ik geschreven in een opwelling, omdat ik boos ben op mijn Vita. Tssss.

Nee, ik heb gewoon meer met de 3DS games, dat voelt meer "anders" dan wanneer ik op mijn Vita gamede. De games voelen gewoon meer als handheldgames voor mij (Luigi's Mansion 2, SMD3L, Fire Emblem, Animal Crossing en.enz.)

Het ligt absoluut niet aan de Vita als apparaat, maar het gamesaanbod op de 3DS spreekt mij meer aan als ik het puur over een handheldervaring heb. Dan heb ik dus meer met de 3DS omdat de games meer lijken "gemaakt" voor een handheld. De kracht van de Vita was voor mij ook gelijk haar zwakte. Die graphics, echt heel dik. Alsof ik een consolegame in mijn handen had. En dat was op een gegeven moment ook het probleem. De meeste games kon ik gewoon op mijn PS3 spelen. Ik spreek dan ook uit mijn eigen perspectief, de Vita heeft een gebrek aan goede handheldgames. Ik wil niet dezelfde ervaring als op mijn console, ik wil een handheld ervaring. Maar goed, ik kan me prima voorstellen dat anderen dit niet zo ervaren, ik in elk geval wel. Ik vind de Vita gewoon wat saaier en gezien het aantal games dat er tegenwoordig op de 3DS uitkomen, ben ik blij met mijn keuze.

Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jonguh, slecht geslapen?

Was een oprecht normale vraag....

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb beide systemen en ik heb de 3DS toch veel meer aangeraakt dan de Playstation Vita. Er zijn of course wel wat toffe titels voor de Vita uit maar je ramt wel door de meeste games snel doorheen. En dan zit je Vita straks waarschijnlijk stof te happen omdat er gewoon niet veel titels uitkomen. Terwijl de 3DS een heel ander verhaal heeft.

Ik kan de toekomst voor de Vita natuurlijk niet voorspellen maar voor dit jaar valt het op zich ook wel tegen voor de Vita. :+

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Juist bij de 3ds heb ik het gevoel dat die snel gaat stof happen. Ik zou maar twee handjes vol games hebben die ik graag wil spelen erop. Bij de 3ds zou ik hem na het uitspelen niet meer verder gaan met de game, waarbij ik dat wel doe bij de Vita vanwege trophy's. Daarnaast zou ik ook geen goede games voor de 3ds kunnen opnoemen die volgend jaar gaan uitkomen, dieto voor de vita. Maar dit was zeker wel een mooi jaar hoor voor de vita!

Ac liberation, gravity rush, LBP, Killzone, Tearaway volgende maand.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik waarschuw je alleen dat je niet al te veel nog moet verwachten van de Vita. En als je toch voor een Vita gaat moet je zeker niet Uncharted vergeten als je van de PS3 titels hebt genoten.

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb al een vita hoor? :+ Was niet mijn vraag of ik voor een 3ds of vita moest gaan, was iemand anders en daar antwoorde ik ook op :p Heb uncharted GA ook al gespeeld, was toppertje _O_

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ah :+

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Op die groene heb ik een tijd gewacht, maar hij komt nu eindelijk naar Europa. En een nieuwe Zelda versie. Minder mooi als de vorige 3DS versie vind ik:

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  16. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Die zelda 3ds xl bundel ziet er mooi uit :) Moet er nog één aanschaffen,

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Moet die Zelda 3DSXL hebben! Heb de Zelda Editie van de 3DS en Wii U ook, dus deze mag niet ontbreken.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.bcc.nl/nintendo-3ds-xl-2...254080::2987::::::1381914212&s2m_exaffid=2987

125,- een XL

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
  20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kun je alleen ophalen bij de filialen, vul je postcode maar in dan snap je het wel.

Deel Deze Pagina