Siemen, kan jij misschien voor mij voor 60/65k een leuk team maken? Dan heb ik ongeveer een ideetje wat ik kan halen voor die hoeveelheid coins Ben bang dat ik anders weer allemaal troep koop Voorkeur qua league heb ik niet echt. Trouwens, in dat team hier boen zie ik van die rode lijntjes. Maakt dat niks uit tijdens het spelen van een wedstrijd?
Ik heb er nooit wat van gemerkt en merk het nu ook niet bij mijn team (Thiago Silva - Ogbonna & Pato - Di Natale). Als je wat meer eisen geeft, wil ik het wel voor je doen, ook al boeit de league je niet. Heb je favoriete spelers, haat-spelers, welke kwaliteiten gebruik je het meest (snelheid, skills, steekpassjes, voorzetten), dan weet ik wat voor type spelers je nodig hebt op het middenveld en in de voorhoede.
Ah, oke Lastig, wat ik eigenlijk altijd deed was spelers van 1 team halen of spelers van 1 nationaliteit. Verder keek ik niet echt naar de stats Als ik FIFA 14 speel maak ik best veel gebruik van steekpassjes tijdens het spelen, snelheid is ook niet verkeerd. Haat-spelers heb ik niet echt en vrees dat favoriete spelers niet te halen zijn (Ozil & Ibra bijvoorbeeld) voor dat geld. Qua leagues vind ik Engeland, Spanje en Duitsland wel 't leukst trouwens.
Hij mist wat mij betreft snelheid .. Kompany sowieso beter, luis vanwege zijn pace Heel Chil, en als je wat verder komt zou ik hem vervangen voor bijv eto'o
Team ziet er goed uit maar ik kan het helaas nog niet betalen en ik zie geen goedkopere opties met 99 chemistry
Stats zijn zeg maar wel het belangrijkste . Je kiest een paar spelers die je wilt en dan ga je de overige plekken invullen met spelers voor de chemistry, zo doe ik het meestal. Favo spelers zijn niet te halen, maar een Kaka met Engine/Hunter/Catalyst speelt niet slechter dan Özil in mijn ogen. Het gaat uiteindelijk grotendeels om degene die ermee speelt en niet de spelers zelf. Voorbeelden: (Diouf is geweldig met zijn heading, 90 jumping en enorme snelheid!)
Team was ongeveer 34.000 coins waard volgens FutHead prijzen, oftewel: moet je zeker voor 30.000 kunnen halen.
Vertonghen komt heel veel mee op en is daarmee zwakker bij de hoge steekpassjes. Waarom koopt iedereen eigenlijk spelers met basis chemistry style? Spelers met de juiste style kosten echt amper meer als je gewoon even zoekt. Scheelt veel geld.
Zat al een tijdje te zoeken naar Vertonghen met Chemistry style, maar scheelde steeds 3k ofzo, en hij is een tussen oplossing. Clichy had ik tevens in een Pakje net als Fernandinho
Ik zie het ook niet alleen bij jou, maar bij velen hier. Vaak kan je (als je eventjes geduld hebt en ze allemaal in de watch list zet) spelers gewoon voor dezelfde prijs kopen. TOTW:
Giaccherini of huddlestone op cm, of zal ik de bruyne kopen en dan ff sparen voor een cam-cm kaartje?