Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaan ze hier verder xD

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Watch dogs uitgesteld naar 2014 april..

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.781
    Wow, echt? Dat is balen! :mad:

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Sarcastisch? Was al bekend he, paar pagina's terug.

Laatst bewerkt: 15 okt 2013
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nog eens zitten kijken en ondanks dat vooral de lineup van MS echt niet slecht is, boeien de titels van beide parties mij niet extreem veel:

Killzone SF: Tot nu toe doet deze titel mij weinig, jammer want deel 3 vond ik fucking nice. Misschien dat de vele footage op GT morgen daar verandering in brengt.

Knack: Ik ben een groot voorstander van platformers en vind het extreem jammer dat we nooit meer J&D op PS3 gezien hebben, maar deze doet me echt niets. Een echte nieuwe Ratchet of liever gewoon een echte next-gen Jak & Daxter!!!!

Driveclub: Ik had liever gezien dat de dev een Motorstorm achtige titel had gemaakt, want die waren fun. DC ziet er erg saai en oninteressant uit.

Ryse: Grafisch geweldig in die singleplayer footage, maar iets zegt me dat de SP hooguit 5 a 6 uur is zoals Crysis 3. En het is de vraag hoe lang de gameplay leuk blijft. Nieuwe IP....dus sowieso altijd afwachten. Twijfelgevalletje.

Killer Instinct: Gaaf om zo nu en dan tegen vrienden te doen,maar zelf ben ik geen fighter fan, dus ga hem denk ik ook niet halen.

Forza 5: Schitterend voor de fans maar sim racers vervelen mij heel gauw. Zou hem dus alleen maar voor die 'shiney' next-gen graphcs halen en das doodzonde van de money. Horizon 2 hopelijk in 2014 en dan ben ik van de partij.

Dead Rising 3: De enige echte titel die ik zou halen (maybe Ryse ook) want deze titel straalt fun en madness uit en dat allemaal in co-op gaat gewoon hilarisch worden.

Third party boeit alleen BF4 mij.

Jullie? :)

Daarom is het prima en echt geen big deal dat de Xbox One is uitgesteld. Tegen de tijd dat hij uitkomt hier hebben we ook Titanfall die niet meer lang op zich laat wachten dan. En Project Spark ook denk ik. En als hij niet uitgesteld wordt (geld ook voor Titanfall) dan hebben we begin 2014 ook infamous SS.

Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  6. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Xb fanboy ;) :+ :p

Sowieso dag 1 komt de One bij mij binnen. Wil graag de game Ryses en Dead Rising 3 ervoor. Gelukkig krijg ik FIFA14 er gratis bij, want mijn games worden pas de 30ste november opgestuurd. Terwijl XB One al 22 november krijg. :+

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Het is geen schande om een fanboy te zijn.

No hard feelings

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ben zelf ook een XB fanboy, maar dat weten er al genoeg.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De Playstation 4 komt er in eerste instantie de komende jaren toch nog niet, maar Infamous lijkt me dan wel echt tof samen met de nieuwe IP The Order 1886, Killzone doet me vrij weinig samen met de rest van de launch line-up.

Voor de Xbox One (die ik al enige tijd in de pre-order heb staan) kijk ik vooral uit naar Killer Instinct samen met Ryse. Ryse zal wel niet heel bijzonder zijn, maar vooral een goeie showcase van de next-gen samen met smartglass. Verder ben ik erg benieuwd naar Crimson Dragon en Dead Rising 3. (die games koop ik waarschijnlijk ook wel) Bij de third-party had ik vooral interesse in Watch_Dogs & AC 4 waarbij Watch_Dogs inmiddels is uitgesteld dus haal ik alleen AC4.

Al zit ik toch echt meer de op Titanfall en de Destiny beta te wachten maar dat duurt nog wel even. Ach, een nieuwe console is gewoon super tof!

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je ging toch geen Next gen halen voorlopig?

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Geen enkele titel op dit moment kan mij overtuigen om een next-gen te halen, komt ooit wel over een paar jaar denk ik weer maar niet zoals Destruction Derby meer over wist te halen om een Playstation te kopen of Rallisport Challenge/Halo voor Xbox (1 niet te verwarren met ONE).

Boring titels als je het mij vraagt.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit jaar sowieso niet...want de Xbox One is uitgesteld hier zoals we weten en importeren doe ik niet, laat staan dat ik het niet eens zou kunnen betalen. Het is maar net wat je verstaat onder voorlopig, maar stel de Xbox One is vanaf maart hier te krijgen en ik kan het veroorloven, dan ga ik er wel voor. Zelf vind ik maart als lang genoeg klinken. :)

En ik sprak ook duidelijk over de toekomst daar ;) Ik red me uitstekend met GTA V, misschien straks Batman AO en denk Beyond Two Souls ook zeeeeeeker nog wel.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja okay dat is logisch! ik denk als PS4 geimporteerd moest worden dan had ik dat waarschijnlijk ook niet gedaan.

Ach wie weet gaat het kriebelen als half XBW op next gen speelt;)

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Driveclub : Ziet er prachtig uit en lijkt mij een beetje een soort PGR te worden, zekerheidje omdat de PS+ versie gratis is maar dikke kans dat ik de volledige game haal.

Killzone SF: Vond vorige Killzones meh maar dit ziet er wel prachtig uit, wacht de reviews af.

Knack : Totaal niet boeiend

Ryse : Mooi, maar qua gameplay heb ik niks gezien wat mij echt leuk lijkt.

Killer Instinct : Als KI-fan kijk ik er naar uit maar omdat de game nogal karig begint met 8 karakters ben ik er niet rouwig om dat ik de One pas later ga halen.

Forza 5 : Mooi, maar ik ben klaar met sim-racers

Dead Rising 3 : Ik heb de vorige delen beiden verkocht na een paar uur omdat ik het vrij snel saai vond worden, dit nieuwe deel lijkt meer van hetzelfde.

BF4 : 32x32 op een console, hell yeah, zekerheidje, of de uiteindelijke graphics moeten heel erg tegenvallen.

NBA 2k14 : Altijd toffe en uitgebreide games geweest en de nextgen graphics zien er echt heel goed uit imo, haal deze wel.

Fifa 14 : Als de gameplay ook verbeterd is tov current-gen, dan haal ik m wel.

Resogun : Zekerheidje, ziet er fantastisch uit en ik hou van dit soort oldschool shooters.

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Driveclub : Tijdje staan kijken op Firstlook. Zag er grafisch goed uit maar voor mijn smaak te arcade. Met een off-road titel kan je daar mee weg komen omdat de auto toch al glijd. Maar op asfalt ziet het er al erg snel arcade uit. (Maar misschien dat het beter aan voelt dan dat het eruit ziet.)

Killzone SF : Mooie games altijd en als artist vind ik dit altijd de Nederlandse trots wat art betreft. Qua gameplay tho doet het me een stuk minder.

Knack : Leuk voor af en toe, maar lijkt mij niet een system seller voor een console. Net als Project Spark is het eigenlijk iets voor erbij.

Ryse : Footage van wat ik heb gezien is buggy, en op Firstlook was aleen maar co-op arena te spelen. De singleplayer is wat mij juist interesseert bij een titel als dit.

Killer Instinct : Ben niet zo'n vechtgamert. Ik probeer de gratis versie wel uit.

Forza 5 : Dit is mijn titel. Gespeeld op Firstlook. Ik zie mezelf als iemand die aardig kan racen en met de XBW competities scoor ik vaak goed. Ik voelde me dan ook een beetje stom dat ik in bocht 1 met slippende banden het grind in reed. De physics voelen zo veel beter en moeilijker aan. En hier is het waar de impulse trigger shinen. Na een paar rondjes raak je er aan gewend en is het echt vet.

Dead Rising 3 : Zag er best goed uit vanaf een afstandje op Firstlook. Lange tijd geen zombie game meer gespeeld dus lijkt me een leuke game om op / rond launch te kopen.

BF4 : Heb niet zo heel veel gevolgd rond deze titel dus ik ben benieuwd hoe de maps zijn qua verdeling. Ik hou persoonlijk van de grote maps maar close quarter vind ik ook prima om op te spelen. Heb deel 3 niet heel veel gespeeld, maar was wel vermakelijk. (PC)

NBA 2k14/FIFA14 : Geen sport gamer. Af en toe een potje bij vrienden vind ik prima maar geen titels die ik zelf koop.

16. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Ben je bij Gamescom geweest?

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  18. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben het met je eens met killzone SF, Jammer dat zoon mooie game met(lijkt mij, Ik heb nog nooit een killzone gespeeld) een intressant verhaal weer simpelweg schieten is met wat futuristische technology.

19. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Voor mij zitten er ook nog geen titels tussen, maar ik ga toch als het kan meteen een PS4 halen. Gewoon lekker vanaf het begin weer een nieuwe generatie mee maken. Ik haal ook niks meer voor deze generatie en bewaar het geld nu ook voor de PS4.

Daarbij is mijn Xbox 360 toch overleden dus dat komt op zich wel mooi uit.

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Maak je niet druk om de launchtitels. Het verleden heeft altijd uitgewezen dat launchtitels nooit bijster interessant zijn.

Deel Deze Pagina