[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dure grap, kun je beter gelijk Paulinho halen.

Haha EA trolled gewoon keihard. Gervinho LM zit er in met 2 assists en dan zit Schurlle met een Hattrick er niet in, op de forums worden alle Schurlle investors helemaal gek :lol:

Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  2. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Paulinho al maar heb nog maar weinig over..

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ligt aan de rest van je team. Als je middenveld al aanvallend is, zou ik eerder voor een verdedigendere kiezen. (M/H) Als je middenveld al redelijk verdedigend is, kan je beter voor een H/M of H/H gaan.

CAM > CM kaartjes zijn niet eens nodig, want een CAM kan op CM met de juiste spelers om zich heen en een goede coach ook gewoon 10 chemistry krijgen. En al zeker na 10 potjes (loyalty-trait = +1 chemistry).

4. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ben voor een iets goedkopere versie van jou gegaan, lijkt me wel fijn dus zometeen testen.

Lopez
    Pereira-Mathieu-Pepe-Eliseu
    Sandro
    Paulinho-Fer
    Mirallas-Benteke-Chadli (ENORME BAAS)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vorige week ook al Bernard met 4 assists en geen TOTW en bij Barca Neymar met 1 goal en 1 assist wel en Sanchez met 2 goals en 1 assist niet. Fuck logic.

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tjaa its all about money he, als mensen zien dat Neymar in TOTW zit gaan ze natuurlijk allemaal packs kopen.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    If van persie. Benieuwd wat hij gaat kosten. Dat word sparen!

8. AliKebabje

AliKebabje Guest

Zal de prijs ook dalen van de normale van Persie nu er een IF is? Of is dat niet de normale gang van zaken?

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks man! Ik ga er mee aan de slag :)

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Later in het jaar doen zr dat wel. Omdat veel mensen van persie dan kwijt willrb voor hoofdprijs en daarna if kopen. Nu in get begin wret ik niet. Augero if toch snellet en rond de 500. Benieuwd wat van persie doet

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een 4-4-2 BPL team, ben alleen niet helemaal tevreden, paar vraagjes.

Centraal op het middenveld had ik Fernandinho & Fellaini, ik wil Fellaini echter vervangen, is Paulinho een betere en ook goedkopere vervanger of raden jullie een andere CM aan?

Achterin had ik: Monreal - Jagielka - Koscielny - Sagna, dit beviel echter niet. Ik lees hier dat Vertonghen een goed duo vormt met Kaboul? En wie raden jullie als backs aan?

Momenteel heb ik op LM Jarvis en op RM Lennon, zijn er nog goede alternatiefen, liefst niet te duur?

In de spits heb ik Benteken & Lukaku, dit bevalt prima :)

12. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Op de CM positie is Paulinho zeker een goede, goedkope aanvulling. Kan niet de vergelijking maken met Fellaini want heb alleen nog met Paulinho gespeeld, maar hij is echt een beest:) speelt erg fijn.

Ik heb ik het centrum ook Kaboul en Vertonghen, en zoals eerder door Siemennn is gezegd komt vertonghen wel veel mee op, maar door de snelheid op de backs (Richards en Clichy) vang ik dit prima op.

Spitsen zou ik inderdaad zo laten, 2 beesten naast elkaar, en als de aanvoer blijft komen scoren ze de een na de ander

13. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor in de info, maar Richards is een betere optie dan Sagna? Richards speelt ook best wel aanvallend toch, net als Clichy. Is je bezetting achterin dan wel goed met deze 4 verdedigers?

14. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had eerst Sagna, maar ben overgestapt op Richards. Vlak daarna kreeg ik Clichy in een pakje.

Het speelt erg fijn, zowel aanvallend als verdedigend. Nou ben ik 70% van de tijd op de helft va n mn tegenstander, en alleen hoge diepe ballen stichten soms gevaar voor mijn goal.

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Fellaini vervangen? 1 van de beste CM's in de BPL man, die man kan goed verdedigen, wint elk kopduel, heeft goede workrates, is balvast en scoort zodra die de kans krijgt, bovendien is ie ongelofelijk sterk (en laat dat nou erg belangrijk zijn in deze fifa).

Als ik kijk naar je team heb je wss geen genoeg geld voor Yaya Touré en Fellaini is dan wel het ideale alternatief.

Voor je achterhoede zou ik je backs vervangen, aangezien iedereen met snelle wingers speelt kun je het beste met Clichy en Walker speler, Richards is trouwens ook erg goed. Als je er geld voor hebt kun je Koscielny vervangen voor Kolo Touré, die is naar mijn mening zelfs iets beter omdat Koscielny maar iets in de 60 strenght had, de bal af pakken van de Benteke's en Ibarbo's ( die iedereen heeft ) gaat daarmee niet lukken.

Jarvis en Lennon zijn beide goed naar mijn mening, die zal ik laten staan en 2 nieuwe backs halen.

Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  16. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien moet ik wennen aan Fellaini, dan kan ook. Maar jij vind Fellaini dus beter dan Paulinho? (Toure is inderdaad te duur momenteel)

17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Paulinho is goed maar ik vind Fellaini beter, en in jou team zou ik zeker voor Fellaini gaan. Dan heb je 2 middenvelders met med/med workrates en dat is gewoon ideaal in een 442. Paulinho is vooral voorin te vinden en Fernandinho is verdedigend ook niet de sterkste, dus je middenveld word dan weggespeeld, zeker als je tegen een opstelling met 3 cms' moet.

Ramires met een Powerhouse kaartje is ook heerlijk trouwens. Kan ook prima naast Fernandinho.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb nu 66k te besteden, dit BPL-team samengesteld uit de dingen die ik hier voorbij zie komen:

Dit zou me op de PS3 ongeveer 57k kosten dus heb nog wat ruimte. Welke speler zou ik moeten/kunnen veranderen en voor wie dan? :)

19. AliKebabje

AliKebabje Guest

Cech ipv Hart? (Redt me btw ontzettend vaak :p)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Een H/M of M/M midfielder in plaats van Lucas zou geen kwaad kunnen. Dan heb je aanvallend nog wat meer in te brengen. :)

Deel Deze Pagina