[PS4] Beyond Two Souls

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jun 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Laatste keer dat ik een game meer dan een keer heb gespeeld kan ik me niet eens herinneren, dus maakt me weinig uit. Last of Us heb ik ook nooit meer aangeraakt na het verhaal. Ben echt benieuwd. :D

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist uitgespeeld. Damn wat een bijzondere mooie ervaring was dit zeg! Einde was echt heel tof gedaan, had ik niet zien aankomen. Verhaal en het concept steekt zo enorm goed in elkaar. Heavy Rain was al waanzinnig, maar Beyond gaat echt een stap verder. Zitten echt een paar hele mooie momenten in. Is geen game meer, maar een interactieve beleving. Heb me zelden zo betrokken bij een game gevoeld. Heb deze playthrough echt alles gedaan om Jodie te beschermen. Op naar de volgende playthrough met andere uitkomst. Beste PS3 game voor mij, beste game van 2013.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Klinkt erg goed. Kan niet wachten om zelf te beginnen.
    Maar hoe je er komt is gelukkig wel anders.

Daarnaast is iedere game die op het verhaal leunt niet geschikt om opnieuw te spelen. Is voor mij altijd een eenmalige ervaring. Ik waardeer het altijd gigantisch als een game verschillende eindes heeft, maar niet voor de herspeelbaarheid. Na 1 keer is het over.

Of ik moet het over een jaar nog eens willen ervaren... wie weet... maar over het algemeen speel ik games niet opnieuw. Of het moeten highscore games zijn. :p

' Nee, niet bij Zavvi bestellen! Ze zijn traag, beschadigen je pakketjes en ze zijn lelijk. Ga voor Amazon, zij zijn awesome'

muahaha! :+

4. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Zelf inmiddels uitgespeeld, en een geweldige game moet ik zeggen. :D
    Dem graphics... 8)

Nu de reviews maar is lezen......

Indeed, bijzondere mooie ervaring... _O_

Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind het grafisch echt de mooiste game van deze generatie! Hell zou zowat nextgen kunnen zijn! Animaties zijn van zo'n bizar hoog niveau. Alle personages zijn zo geloofwaardig. Einde was ook echt heel erg mooi! Page en Defoe zetten echt een fantastische performance neer! _O_

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Vandaag ook ontvangen, had hem ook bij zavvi besteld. Tot nu toe gewoon prachtige graphics, geinig dat second player via de tablet kan meedoen maar met een ps3 controller werkt wel het fijnst. Samen spelen is oké te doen maar irritatie ligt op de loer :p wilde af en toe bij de ander de controller uit de handen trekken om aiden te doen.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is je gegund ;-)

Duidelijk dat zavvi bepaalde dingen heeft aangepakt, anders kunnen ze zichzelf natuurlijk niet "home of the steelbooks" noemen (voor blu-ray)

Dan weet ik dat ook weer, mbt steelbooks bestellen.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    kutgame. Mij gewoon er plotseling uittrappen als er een update is. :+

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Binnen, straks eens checken.
    Moet ik eerst updaten? Anders slinger ik hem alvast aan voordat ik om 00:00 kan spelen. 8)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    84 MB. Ik zit al zeker op 12%! :+

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yeah! Amazon heeft geleverd....

Maar straks even kijken....

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Looool zag scherm met keuze van voice en dergelijke. Dacht kan beginnen maar helaas komt daarna een installatie. Najaaaa.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En deze keer niks leuks om te doen tijdens die install =(

14. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou dat ik die game had :mad:

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Net tot The Party gekomen, bijzondere game. Vooralsnog helemaal geweldig, gezichten en sfeer zijn echt fenomenaal. Jodie is nu al een boeiend personage! _O_
    Zusje volledig meegekeken, mag niet verder als ze er niet is. Nooooooooooo.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het spel is goed, maar het geeft je eigenlijk enkel nepkeuzes. Het spel geeft je de indruk dat je een bepaalde keuze kan maken, maar kies je het niet conventionele pad, dan gebeurt er altijd wel iets waardoor je op dezelfde keuze terechtkomt. Bijvoorbeeld Aiden die ingrijpt. Dat vind ik wel een beetje zwak. Ik zet even een voorbeeld in een spoiler:

Ik zat gisteren een stream te kijken op Twitch, het level The Condenser. Hier moet Jodie de condenser opblazen zodat er geen entiteiten meer onze wereld in kunnen komen. Je denkt dat je een belangrijke spil bent in het geheel, dat Jodie de enige is die kan helpen. Lukt het je echter niet, dan zijn er geen consequenties. In plaats van dat Jodie de condenser uitschakelt, dan blaast het leger het gebouw op. En je gaat door naar de volgende scene, zonder dat dit ooit nog invloed heeft op het verhaal.

Daarnaast kan je als Jodie verscheidene keren 'zelfmoord' plegen. Het staat tussen haakjes, want zodra je ervoor kiest gebeurt er iets waardoor het toch niet kan. Iedere keuze die je krijgt is eigenlijk geen keuze. Dat gaat het hele spel zo door, waardoor het geheel nogal zwak overkomt.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hunted-chapter

En dan had ik het nog eens erger kunnen maken dan wat ik had gedaan, niceee.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Pff, heeft iemand een goedkoop Nederlands adres waar ik deze game misschien zou kunnen kopen??? Echt, bij de reguliere winkels is die veel te duur. 70 euro bij FRS, tyf een eind op Breukhoven. :emo:

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb hem gekocht bij yourgamezone, maar had nog wel een 10% kortingcode.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou het spel gewoon via marktplaats kopen. Dat is de goedkoopste optie. Het spel is net een week uit, dus de staat van de spellen is sowieso goed. Ik had op marktplaats de promo versie gekocht en weer doorverkocht.

Deel Deze Pagina