[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Komen geen bans is broodjeaap

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dan ga ik vanavond ook die 'glitch' gebruiken. :+ Want ik ben nu allemaal geld kwijt door het op de bank te zetten zo blijf ik dakloos.

Just kiddin, ga hier niet aan meedoen straks als we die 500000,- krijgen dan kan ik ook eindelijk een huis kopen en hoef ik niet meer over straat te zwerven

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Bans niet nee, maar die cheat lobby lijkt me wel logisch.

4. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand survival gespeeld vandaag op Boneyard?
    Ik mag het dak blijkbaar niet meer op?

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mag al langer niet meer.

Je mag ook niet tussen de vliegtuigen gaan zitten.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je dood gaat en je hebt niks meer op zak gaat het geld van je bankrekening af. Maar dat wist je denk ik al wel. Ben je ineens het hele bedrag kwijt dan, of gewoon een gedeelte ervan?

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Thanks ja dat wist ik al, maar dit zijn dan wel erg grote bedragen die eraf gaan. Ik had er gisteren 30000,- op staan. En nog wat 23000 cash, toen ik ging kijken wat er nog op de bank stond (na een aantal keer dood gegaan te zijn) er 0,- op en had ik nog wel wat cash bij me. 8) Ik denk dat ik dat bank gedeelte maar even niet meer moet gebruiken.

8. DeKootje

DeKootje Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als je dood gaat gaat het volgens mij van de banksaldo af, bij mij tenminste. Bekijk anders even je transactie log. Kun je precies zien wat er bij en af is gegaan.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Goed idee, heb ik nog niet gekeken misschien heeft iemand mijn pincode gezien. :+ Nee maar ga idd maar even kijken hoe dit kan heb nu nog maar 15000,- over. Dit schiet echt niet op zo terwijl ik al rank 19 ben en gisteren tijden missies en races heb gedaan. Daarbij ben ik een paar keer dood gegaan.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je verliest ook cash als je dood gaat in missies. Ik verlies alleen geld door een enorm gat in mn hand. Snel uitgeven voordat je het kan verliezen haha. Beter kan je binnenkort je zuur verdiende centjes wegzetten in stocks.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt alleen ik zie dan het hele nut van het op de bank zetten niet echt meer, ik dacht zelf aan het begin dat als je dood ging dat het in ieder geval nog veilig op de bank stond. Maar zelfs dan is je geld niet echt veilig dus, je krijgt er geen rente over denk ik dus wat is het nut? :confused:

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe werkt die sell glitch dan?

Ik ga het niet proberen maar ben wel benieuwd.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Staat in het artikel hier.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je het niet op de bank zet komen ze je geld jatten. :9

Heb ooit n keer 6k van iemand weten te jatten. Verder alleen maar 100 dollar bills :mad:

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe maar op de bank verlies je ook nog je geld dus het maakt allemaal niet uit. Lijkt wel het echte leven dit, balen! :+

16. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Je kan nu zelfs in 2 minuten 1 miljoen krijgen door een glitch te gebruiken. Mag toch hopen dat de gene die dit gruwelijk hebben misbruikt daarvoor worden gestraft. Rijdt straks iedereen in een tank door de stad. :emo:

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb gehoord dat mensen een maand op een cheater server moeten spelen vanwege glitchen. Zal hoogstwaarschijnlijk deze glitch zijn geweest.

Auto verkopen en uit de game gaan, wanneer je weer terug in de game zit kan je opnieuw je auto verkopen. Beste was om dit met een volledig getunede bike te doen.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  20. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ben nog nooit geld kwijt geraakt van mijn bank.. Zelfs niet toen mijn character verloren is gegaan... Je gaat misschien toch vaker dood dan je denk, wat $2000 per keer kost!! ??

Ben momenteel bezig met die Platinum Awards te halen, en nu ben ik aangekomen bij 'Suped Up' (every upgrade). Maar ik krijg die maar niet vrij gespeeld, alles aan de auto getuned wat ik maar kan vinden, maar nog steeds niks. Moet ik er soms een 'bom' in bouwen op het laatst ofzo??

Deel Deze Pagina