Zo ook ff mijn relaas,
Ik ging deze race in met (Letterlijk) samengeknepen billen , anyway. Plek 4 kwalificatie was ik toch wel verrast mee. Tijdens de start kon ik inderdaad Divimus aan de binnenkant van de eerste bocht voorbij.
De eerste rondes constant in mijn achteruitkijkspiegel moeten kijken en verdedigende lijnen moeten rijden. Vervolgens kreeg ik iets meer lucht en helemaal toen Divimus zijn Clio door de muur probeerde te rammen.
De 2e heat slechte start, was vergeten om mijn H-Shifter in zijn 1 te zetten, dus verloor meteen 2 plekken. Na foutje van Renee kon ik hem voorbij in de bocht onderaan, maar moest het plekkie weer bovenaan teruggeven. Ik moest even liften voor Loyalle en daar kwam Renee weer voorbij. In de tweede ronde nog een hartverzakking gekregen met een slingerende Novacain voor me, die een touche kreeg van zijn voorganger.....ik kon m nog net ontwijken, Novacain hield m uiteindelijk nog mooi onder controle.
Vervolgens kon ik nog oprukken naar plek 5, zeker niet ontevreden gegeven het feit dat mijn versnellingsbak naar zijn grootje was....
Loyall Tuning Rules!
@Divimus, respect. 3 uur op deze baan, ben beniuewd wat er was gebeurd bij 12 uur trainen
Laatst bewerkt: 18 okt 2013