Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Op dit moment is Amazon zelfs (nog) wel één van de goedkoopste. Toen ik BF4 in pre-order zette een paar weken terug, kon ik het nergens goedkoper vinden. Hoogstens Play-Asia, maar dan zit je of met een lange levertijd of met hoge verzendkosten. Andere sites hebben soms ook bizar hoge prijzen van rond de 70 euro voor Xbox One games. :'-(

    Wel benieuwd trouwens wat ze op de Marketplace gaan kosten. Ik verwacht dat Microsoft hun games digitaal ook 60 of 70 euro gaat maken, maar ik hoop nog altijd dat digitale distributie het voor de consument ook goedkoper gaat maken.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    thanks. ik zag dat ze bij play-asia bv ook goeie prijzen hadden, maar voor snelle levering betaal je dan idd weer volle pond

    ik verwacht ook dat ze digitaal minimaal 60 zullen gaan kosten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2013
  3. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jullie het hebben over amzon, hebben jullie het dan over http://www.amazon.co.uk/

    Ik wilde battlefield 4 bestellen...
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, is daar een euro of 56 volgens mij en verzenden is gratis. Eerder was hij daar zelfs 50, maar ze hebben hem ongeveer een maand terug iets duurder gemaakt.
     
  5. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt.. :thumbs:
     
  6. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier oa. BF4 besteld (eerste keer).Versturen zij ook een dag voor de launch.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Goeie vraag.
     
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik op de 360, met mijn huidige gamertag naar een buitenlandse store kan gaan?
    Ik vraag me dat omdat wanneer we op 22 november de Xbox One krijgen en dus misschien een tijdelijke gamertag moeten aanmaken.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze zetten bij mijn order wel een estimate van 21 november, dus neem aan van wel. Wil je hem op de release hebben moet je wel bijbetalen denk ik. Dit zijn de opties die ze geven, waarvan alleen de bovenste gratis is:

    Super Saver Delivery (3-7 business days)
    Standard (2-3 business days)
    One-Day Delivery to the Netherlands (1 business day)

    Systeem op de Xbox One is waarschijnlijk niet te vergelijken met die op de 360. Op de One kun je dus een Nederlandse gamertag koppelen aan, bijvoorbeeld, een Britse Marketplace. Op de Xbox 360 zou je daarvoor ook een Britse gamertag moeten hebben.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  10. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk, ze hebben daar toch niks over gezegd.
    Het heeft een bepaalde reden, anders had het met de huidige generatie ook gekund.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  12. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, thnx voor de duidelijkheid-)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tjsa wat misschien een idee is, is dat je de game gewoon op demand haalt als je de Xbox binnenkrijgt. Want van wat ik zo zie gaan de prijzen op demand goedkoper zijn dan prijzen op Amazon ofzo. Dacht dat MS zei dat veel van hun games gewoon 60 euro gingen kosten maar bij Amazon.de staan ze voor 69 euro. Zoals Ryse.
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Amazon uk heb ik games voor 55 en 57 euro gezien hoor
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt. Maar had het nu even over DE omdat veel mensen daar ook hun console hebben gepreordered. :) Al vraag ik me af hoeveel erbij komt als je per se de game op release wilt hebben. Daarom zat ik te denken dat on demand halen ook wel een optie is als die "gewoon" 60 euro worden. :)
     
  16. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    digital copy's horen zowiezo naar mijn mening goedkoper te zijn als een game uit de winkel, qua productie/shipping etc.

    alleen het nadeel is dat je je game nooit meer kan verkopen.
    of je moet heel je console gaan verkopen inclusief digital copy's,
    maar dat hangt je GT weer aan vast.

    ik blijf zolang mogelijk aan de schijfjes, en ga gewoon de games die ik echt wil bij play-asia bestellen, heb goede ervaring met hun, dan duurt het maar 2 a 3 weken langer.

    of saturn/mediamarkt moet met erg aanvaardbare stuntprijzen komen.

    69 euro per game is voor mij echt teveel van het goede
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei worden MS games wel gewoon 59.99. :)
    Maar had het ook over de launch en dat dit misschien een optie is als je bang bent dat je normale copy niet op launch aankomt. :)
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Misschien dat ze bij Mediamarkt wel weer iets doen als bij aanschaf van de console het tweede spel halve prijs of iets dergelijks.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Waren ze niet bezig om te kijken of je ook je digitale games door kan verkopen/ruilen ?

    http://www.ign.com/articles/2013/08...considering-a-digital-game-resale-marketplace

    gerucht.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  20. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    MS Duitsland levert op launch gewoon hier in Nederland toch? Ik meen dat ik te horen heb gekregen dat ze ergens vanuit Eindhoven dan worden verstuurd?
     

Deel Deze Pagina