Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    De onderste ziet er naar mijn mening beter uit.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het lijkt wel PS3 vs PS4, terwijl NBA Live 14 dus niet eens op de current gen consoles uit komt..

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep mee eens, bovenste screen laat ook zien wat ik eerder aanhaalde dat levenloosheid uit die ogen van de spelers.
    Dat heb ik met NBA 2K14 minder, en dat terwijl ik niets eens iets heb met Basketbal (wel een mooie sport)

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Ik geloof niet dat je de enige zal zijn. Bij die onderste moest ik toch wel ff twee keer kijken om te zien dat het een game is. Ik weet niet of dat ingame is, maar gruwelijk is het wel.

Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Volgens 2K games is het ingame.

Als het goed is vanavond/vannacht weer een nieuwe gameplay trailer van NBA 2k14. :)

6. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er er van beide goed uit maar in de startup van ps ervaar ik wel wat vertraging. Zwart scherm, logo een paar seconden in beeld en dan nog geen weergave van het homescreen gezien.

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    hey, luister ik sta hier nergens meer verbaast van te kijken dat wat mooi is andere lelijk vinden of niet onder de indruk.
    Zeg het dus maar er gelijk bij:+

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Een nieuwe NBA 2k14 ingame trailer:

[yt]GJlptY6G4SQ[/yt]

Voor de mensen die de stap niet al te groot vonden (current gen > next gen)

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zag het bij FIFA 14 al dat het allemaal veel realistischer over komt en hier zie je dit ook. En natuurlijk ziet het er natuurlijker uit allemaal. Mag ook wel wat van zien op de PS4 of One.

10. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ryse ziet er prachtig uit, geen downgrade gehad maar een update dat spel wow

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk je alleen naar de graphics? :D
    Ik kijk ook naar de bewegingen en of alles realistisch loopt. Vooral bij Sport games kan je dat goed zien.

Zoals FIFA 14 360 \ FIFA 14 One ziet er net iets realistischer uit.

Laatst bewerkt: 17 okt 2013
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.140
    Wordt ik? Oei :+

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

En dan denken wij dat wij genaaid worden als de PS4 hier €400,- kost terwijl die in de US $400,- kost.

Even opgezocht. 3999 Braziliaanse Reaal = € 1358,- :emo:

Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Even nog ingaande op de post van BigKabuto welke games je aanspreken en evt haalt.

Killzone - Grafisch absoluut een topgame, qua shooter zal het niet baanbrekend zijn, maar ik vond het er vlekkeloos uitzien.
    Denk ook dat het meer eyecandy is dan dat ik onder de indruk zal zijn van de gameplay. (wordt gehaald bij Launch)

Dear Rising - Vond dit in het begin echt DE next gen titel, maar de laatste video's vond ik helaas teleurstellend, het concept is geweldig maar had van mij (ondanks dat het in verleden ook zo was) iets serieuzer gemogen.

Killer Instinct - Ben niet van de fighting games meer, maar het spel ziet er geweldig uit en heerlijk snel.
    Mocht de Xbox One er komen dan zal deze er wel komen, vroeger de SFII, K1 en de MK games kapot gespeeld, dat gevoel is nog niet helemaal weg :).

Driveclub - Ziet er grafisch top uit, maar ben totaal niet van de racegames, al had ik deze wel even willen proberen.

Forza - Beste racegame van de Next Gen, grafisch dik in orde, alleen net als bij DC doet het me eigenlijk niets.

Ryse - Mooie game! alleen denk ik dat ik het heel snel zat zal zijn, het zelfde gevoel als wat ik bij de laatste God of War kreeg en dat het heeel snel saai werd.
    Concept vind ik wel erg tof!

Knack - Alleen als het gratis via PSplus komt ga ik hem spelen, het ziet er grappig uit maar 60 euro neerleggen voor deze game no way!!

Assassins Creed - Voor mij toch wel een van de launchgames waar ik echt naar uit kijk.
    Voor mij een nieuwe avontuur in een geweldige serie
    (must have bij launch)

Battlefield - door het uitvallen van watch_dogs (FU UBI) ben ik voor een andere game gegaan en dat is Battlefield, ookal is het niet een game wat ik top vind.
    Toch is het wel een game wat ik zou kunnen waarderen, hopelijk in december meer tijd om games te kunnen spelen.

Fifa 14 - Een next gen footie is een must, dit wordt weer heel het jaar fifa spelen en heb er nu al zin in.
    Al mogen ze wat mij betreft wat meer gameplay beelden laten zien.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat Xbox (360) nieuws dan:

http://www.joystiq.com/2013/10/18/g...m-will-remain-ongoing-for-xbox-360/#continued

Volgens mij is de Xbox One ook goedkoper is Brazilië 8)

19. ZeroDarkFive

ZeroDarkFive Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat MS elke maand maar lekker een gratis game op de Xbox One weggeeft voor de goldmembers, dan ben ik pas echt blij \o/

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kuch boven je. ;)

Deel Deze Pagina