Oké, \o/ Mooi Want vind het een leuke serie, (Nou ja pas deel 1 gespeeld en vond die echt super voor 2006 )
Ik hoop alleen wel dat ze nu ook "echt" wakker zijn geworden, want anders hoeft 't deel ook niet te komen.
Judgement deze week eens proberen . De hele discussie waarom Gears (online) nu kut is geworden hebben we al zo vaak gehad. Geef me nu gewoon Gears 1 MP met dedicated servers!
Het viel me vandaag op dat Gears 1 online nog best druk is. Hier zijn meer mensen online dan met Judgment.
Gears 1 wordt nog veel gespeeld. Hardcore mp. Gears 3 is soort balans tussen hardcore en casual en wordt ook veel gespeeld nog. Allemaal meer dan Judgment
Heb 'm van de week voor een tientje bij FRS gekocht en vind het wel een vermakelijke game. Campaign in co-op speelt in ieder geval lekker weg.
Succes. Ook ik heb hem laatst voor een tientje gehaald, maar ik kom er erg moeilijk doorheen. En dat ligt niet aan de moeilijkheidsgraad. De hele 'Gears-sfeer' mist naar mijn gevoel.
Ik moet de campaign ook nog uitspelen. Ook voor een tientje gekocht, maar die MP is zo lachwekkend slecht dat ik de game meteen in de kast had geflikkerd!
Heb net nog aan wat vrienden gevraagd op de xbox zelf Zij vonden dat het een toffe game was, dus ga daar een beetje van uit Ja freerecordshop had hem voor een tientje toendertijd had alleen toen bo2 besteld voor 10 daar