Dan moet ik zo te zien nog mijn wagen 'chrome' spuiten... Wat een geldverspilling zeg. Denk dat ik maar even verder ga met een andere.
Is bij iedereen de online functie gefixed met die laatste patch? Ik heb nog vaak genoeg dat ik de server van een vriend niet kan joinen vanwege de rockstar servers. Ook als je moet gaan vote voor de volgende job knikkert die me er vaak uit. Komen er nog updates aan ?
Deze week komt patch 1.04 uit, dus ja er komt nog een patch aan. Maar volgens mij moest patch 1.03 de meeste connectie problemen wel hebben verholpen. Het probleem dat jij aankaart heb ik nog niet eerder gehoord.
Ik heb maar bar weinig tijd om GTA te spelen, is er nog iemand die commissioner wil worden? En die misschien wat lieutenants en representatives wil aanwijzen?
Daar ben ik inderdaad ook een beetje bang voor. Geen idee eigenlijk wat ik er aan kan doen. NAT staat open dus dat kan het niet zijn. Ik heb wel nog wat mensen uit me friendlist die met hetzelfde probleem zitten. Hopen dan maar dat dan toch die patch het oplost
Precies. Zou je graag helpen Dusky maar het invite only systeem werkt veel beter. De xbw crew zit vol met debielen. Focus me liever op Elite nu.
Als ik mijn XBW Gamertag link met Rockstar Games Social Club, zie ik mijn uberlelijke ava als profilepic. Hoe dan. Ik heb toch Michael? (zie mn gamertag)
Hoe zit het nou met die gratis garage en auto die je krijgt als je lid bent van social club? Ik kan nergens een gratis garage vinden
Ja dat heb ik gelezen op zo'n pop up guide die je links bovenin je scherm krijgt bij het laden. Ze zeggen dat er een free garage staat als je door de properties gaat op de dynasty8 website maar ik kan uhm niet vinden
Ik hoop dat ze wat missies hebben aangepast! Jammer dat ze op de website niet aangeven wat ze updaten.. Ik check het zo wel in de game even na.