met xbox one bedoelen ze de eerste xbox hoop ik? En waarom ps4 er staat snap ik al helemaal niet. Komop zeg ziet er toch niet uit vergeleken met nba 2k14
Heb je in je Glazenbol gekeken Fanboy??? :moe: BF en COD zijn totaal twee verschillende shooters. Niet te vergelijken dus...
Als ik die character op 0:16 zie moet ik gelijk denken aan die fake FIFA Street game. Edit: deze dus:
Bij elke scheet op Battle Field ben jij er altijd als de kippen bij om het spel te verdedigen. Wie is nou een Fanboy? Hehe
En toch is er een gigantische fanbase er zijn ook genoeg games geweest die eens wat anders deden en gigantisch kut geworden zijn. (na mijn mening Lost Planet Ze verkopen goed, maar zijn totaal niet m'n ding.
Welke franchise doet uiteindelijk niet ieder deel het zelfde? Ik vindt dat het nog al snel geroepen word en zeker door mensen die niks met een bepaalde franchise hebben. Het zit hem vaak in de details die je als niet liefhebber van een game niet ziet.
Ze hebben AC3 ook een 18/20 gegeven. Maar ik heb wel een goed gevoel bij deze Assassin's Creed. Alleen de next-gen graphics hadden voor mij wat beter gekund.
Dus het belangrijkste verschil tussen de ps3 en de ps4 versie is de framerate? :| blegh cross gen games..
Tja, PS3/ 360 is aan de einde van de Latijn gekomen. Daardoor heb je nu veel last van " frame rate problemen textures die erg laat worden weergegeven. Noem maar op. We kunnen dus beter voor de PS4/ XB One versie gaan, want deze spelen beter blijkbaar?
Sowieso weet die gast wel waar hij het over heeft? Hij heeft het over aliasing op textures, maar dat lost je niet op met anti-aliasing. Anti-aliasing lost alleen aliasing van object randen op. Om aliasing op textures te voorkomen heb je anisotropic filtering nodig en dat geeft met hedendaagse hardware nou niet echt een performance hit.