Alex, hoeveel geld heb je dan? Als je een auto van 750k maar net kunt veroorloven dan moet je daar je geld niet aan uit geven. Niet boven je stand leven he.
En is er een mogelijkheid om met Michael en Trevor een auto te stelen zonder de ruit naar de zak te helpen?
Oh god, stopte net IV er in en qua alles echt dramatisch hahah. Dan valt V alleen maar meer en meer op.
Ja. Als iemand erin rijdt ervoor staan en uit de auto trekken. Auto die geparkeerd is slaan ze wel ruit in, maar Franklin heeft auto skills, dus verschil moet er zijn.
Ik vond GTA IV geen fuck aan en het eerste uurtje van GTA V vond ik dus ook wer geen fuck aan. Maar daarna kan het me ineens wel bekoren. Variatie in de missies en die build-up naar die heist is geniaal. Ze hebben goed naar Assasins creed 2 gekeken.
Eindelijk iemand die het met me eens is.. De eerste uur was echt k*t Ik wou het spel zo gauw mogelijk weer verkopen .. tot de jewerly heist Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
Jullie zijn gek. Dit is echt de beste game op de 360, periods! Voor mij dan. Anyway, hoezo waggel ik zo enorm als ik in choppa zit. Met trevor, michael, franklin whatever. Word er luchtziek van
Ik vind het autos save systeem ook maar gaar. Snap er niks van en klopt ook geen zak van ... Rij dus maar steeds rond in 'geleende' autos Dit dus Hooguit voor een mission wat armor derop gooien ...
Koop in de SP nooit een auto en rijd vaak in de auto's die je aan het begin krijgt. Meeste andere auto's verdwijnen vaak toch wel weer ergens. Anyway, heeft het zin om properties te kopen? Na 1 heist kun je met alle 3 wat kopen en gedaan, maar inkomen gaat niet echt rap omhoog. Na 2e heist krijg je niets. Geen idee hoeveel heists er nog komen, en of het zin heeft om een club oid te kopen, of dat je het geld net zo goed kunt sparen.
Ik heb gewoon TeQuiLaLa gekocht met trevor volgens mij. En met Franklin Smoke on the Water . Micheal niks want die heeft zat . En aandelen kopen . Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
Zo met zowel de submarine als de epsilon missie een heleboel geld verdient. Wie heeft verstand van aandelen? Want ik wil vandaag daarmee gaan bezig houden.