Je moet eens weten wat voor zieke damage je doet op level 60, dan hoef je met een beetje mazzel niet eens je gear te repareren.
Sinds vandaag heb ik Diablo 3 ook weer opgepakt en bijna einde chapter 1 met een monk. Had de game al 5x uitgespeeld met de Barb en toen een tijdje de game laten liggen. Alleen begon het vandaag ineens weer te kriebelen en ben blij dat dit is gebeurd, want speel het weer met heel veel plezier.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het spel behoorlijk tof vindt. Level 8 inmiddels , nog niet zo heel veel gespeeld.
Ja het is vooral wennen voor mij, vooral omdat ik een hele tijd met een Barb heb gespeeld. En nu zo aan het begin moet je met de Monk zo dichtbij je vijanden staan dus heb nu wat vaker de roll nodig anders ben ik gauw dood. Uiteraard zal dit als ik behoorlijk level wel verbeteren hoop ik, maar tot zover vind ik hem zeker wel kwetsbaarder dan de Barb.
Het zal denk ik ook wel een beetje met de speelstijl van iemand liggen. Ik vond de Barb ook beter, maar volgens mij komt dit ook door mezelf iets wat. Na zoveel met de Barb te hebben gespeeld hanteer ik met de Monk tot nu toe best dezelfde speelstyle. Misschien moet ik die gewoon even wat aanpassen. Maar het begin van de Monk heb ik meer moeite dan toen in het begin met de Barb.
Moet zeggen dat ik de survivability van de Monk vele malen beter vond dan die van de barbarian. Met name bij het attacken van grote groepen mobs, had ik moeite mijn barb op een gezond aantal healthpoints te houden. Met de Monk had ik nergens last van. Dat kwam met name van pas op hardcore (hell/inferno) mode
Hoe zit het eigenlijk met die uitbreiding gaat die ook nog voor de 360 komen aangezien het nu wel voor de ps4 is bevestigd en zou het jammer vinden als deze generatie wordt overgeslagen daarmee.
Geen youtube heb wel dit gevonden: http://www.ign.com/articles/2013/10/17/diablo-3-reaper-of-souls-headed-to-ps4
De 360 versie werd ook een stuk later aangekondigd dan de PS3 versie. Met alle goede recensies in het achterhoofd, denk ik dat Blizzard ook wel kiest voor een Xbox One versie. Overigens ben ik nu net lvl 40 met mijn hardcore char. Stuk spannender om op HC te spelen.
Ja klopt, ookal gaat het natuurlijk om de verkopen. Als de game niet goed zou zijn verkocht kunnen we het zeker wel schudden. Weet eigenlijk niet of de game het goed heeft gedaan?