[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Where is Commissioner Gordon?" :lol:

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Maar het was dan toch ook dat ze uiteindelijk samen gaan werken in de film? Zag wel veel Lexcorp dus doe maar gewoon Lex Luthor als Bryan Cranston. :+

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Grown Ups 2

Geen ellenlange review. Ik heb genoten, meerdere keren gelachen en Mevr. Hayek's borsten zien bouncen.

7,5/10

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    MAN OF SteEL

Een hele vette film!, Ook al zijn er als je kritisch bent kleine ''minpunten'' te bedenken, er had misschien wat meer diepgang in kunnen zitten, het verhaal is vrij voorspelbaar (en bekent) maar desondanks overheerst toch het ''wow'' gevoel, ik vind superman ook gewoon heel vet en ik kijk zeker ook naar een vervolg.
    Het verhaal komt rap opgang, en gaat een klein beetje over hoe superman opgroeit, maar vooral over wat er gebeurd als zijn ''soortgenoten'' op aarde komen en daar willen gaan leven, en superman de mensheid gaat verdedigen.
    De actie ziet er snel en mooi uit. en ook de acteerprestaties zijn prima.
    Ik vind t een aanrader
    8

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Despicable Me 2
    Gewoon weer enorm vermaak en lol. 8)

Man of Steel
    Gisteravond aan begonnen en vond hem steeds minder worden. Na een uur andere film gaan kijken. Net weer aangezet om er mee verder te gaan, maar het is niet mijn ding. Soms goede stukken, soms slechte of tergend neppe stukken. Nooit echt een fan van Superman geweest en wellicht dat dat het is, maar vind het geen top film en staat nu maar een beetje op de achtergrond aan. Kan me voorstellen dat sommigen door de minpuntjes en foutjes heen kijken en hem wel top vinden.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Batman > Superman. En tijdens de aankondiging werd een stuk voorgelezen uit de scene van The Dark Knight Returns waarin Batman Superman verslaat. Waarschijnlijk worden ze later pas vrienden en nemen ze het op tegen Luthor. Maar eerst denk ik dat Batman niet blij zal zijn met Superman omdat hij zoveel ravage heeft aangericht. Deze Batman moest namelijk ouder en ervaren zijn.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan moet Superman verzwakt zijn ofzo? Ook al is Batman meer ervaren hij is nog steeds maar een mens.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja verzwakt. Zoek anders de scene op youtube. Batman vs Superman The Dark Knight Returns.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kijk anders gewoon de 2 delige animated Dark Knight returns die vorig jaar is uitgekomen. Is een hele degelijke verfilming

Ik snap alleen totaal niet waarom het vervolg van een Superman film nu ineens een Batman verhaal word

Want de Dark Knight returns is echt een Batman verhaal, Superman is daarin maar een schoothondje van de amerikaanse overheid

als ik Superman fan was zou ik echt over de zeik zijn dat de Superman reboot nu om Batman gaat draaien

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij wilde ze eigenlijk gewoon Justice League maken maar dat ging dus niet door. Dus misschien was dit het tweede plan. Batman verkoopt altijd goed.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is een stom plan, ze hadden gewoon een superman sequel moeten maken, dan een flash of martian manhunter film, dan green lantern reboot, dan batman reboot en dan justice league :+

Batman vs Superman is een shortcut naar justice league waar niemand op zit te wachten, iedereen heeft best wel geduld om eerst nog een gewone Superman sequel te kijken zodat t een beetje fatsoenlijk op kan bouwen

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Superman toch ook?

Ben wel vreselijk benieuwd naar Affleck, kan het me echt niet voorstellen na Bale8)

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Angry Joe zn reactie gekeken ofzo?

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Gister voor de tweede keer Rush gezien, echt heel vet.
    Soundtrack ook, Hans Zimmer_O_

[yt]tAOdEZpv0co[/yt]

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of kijk de hele film _O_

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beide films dan he, ondanks dat het een animatiefilm is is het echt een goede batman film

En dan de Joker verhaal lijn in deel 2 nog meer dan het batman vs superman verhaal

Ja, en hij heeft 100% gelijk

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als jullie dan toch bezig zijn kijk dan gelijk ook:

Year One
    Under the Red Hood
    Mask of the Phantasm
    Return of the Joker
    Gotham Knight

:-D

Laatst bewerkt: 19 okt 2013
  18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jaaaa! En the Flashpoint Paradox.
    als je Batman wil zien huilen!

Past precies allemaal in een zondag 8)

19. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Deze film kan ik iedereen aanraden.. _O_

TIP: Geen trailer van te voren kijken als je deze film wil zien (verpest de hele film).

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben hier niet zo in thuis, maar ik neem aan dat er ook wel dergelijke films zijn van Marvel characters. Zijn daar nog aanraders voor? Ik vind Batman nog wel tof maar de rest doet me weinig bij DC.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina