Gaat automatisch. Met andere woorden: geen startpunt, zoek een helikopter of vliegtuig en je bent klaar om te gaan.
Moet je even op de Socialclub site kijken bij 100 % checklist. Kan je precies zien welke je gehaald hebt. Edit: oh nee niet voor de bruggen is dat.
Begin wel te balen nu,... al een tijdje klaar om de Lester missies te doen en Bawsaq al een paar dagen maintenance. Opnieuw opstarten al tig x geprobeerd en uiteraard telkens online. Overigens ook wel vreemd dat je voor de Lester missies Bawsaq gebruikt, aangezien het toch gekoppeld was aan alle spelers!?
Bawsaq wordt online bepaalt maar de Lester missies voegen een modifier aan de stock toe (+2% wordt dan met een opteller van 90 92% en -2 88% bijvoorbeeld). Weet iemand toevallig hoe je van die vervelende telefoon bug afkomt dat je internet niet meer kan openen? Na die laatste update heb ik hier last van en het spel is in principe nu onspeelbaar voor mij (zowel offline als online), tenzij ik een stokoude save laad.
Ah duidelijk! Enkel jammer dat ik er niet op kan. Net uit verveling maar even taxi-chauffeurtje gespeeld. De derde passagier rende gewoon weg zonder te betalen. Ik erachteraan en wordt die aangereden door een tegenligger. Vervolgens onder bedreiging heeft hij netjes betaald. Blijft toch wel een uniek spel!
Kan dat met Trevor ? Ja en dan? Hoe start je dat ? Ik heb van alles al geprobeerd .. Verzonden vanaf mijn LG-E610v met behulp van Tapatalk
Idd ja Inmiddels alles van de bodem gedoken. Moet je 30 sub stukjes vinden, levert dat geen ene fuck op. What the hell?
Even serieus, hoe haal ik mn afzichtelijke ava profile pic weg bij mn gamertag die is geconnected met Rockstar Games Social Club?