Bij mij stond Social Club ook een keer dat ik level 1 was maar toen ik de game op had gestart was er niks aan de hand (gelukkig).
Ik wacht wel tot morgenavond Send with Tapatalk HD for Android Edit : Wins 2 Losses 73 Race Time 1h 34m 36s Cash Earned Jobs $333k Shared $0 Other $5k Jobs 97.37% Betting $2k Car Sales $0 Picked Up $2k Total Earned $354,689 Total Spent $252,683 Blijkbaar is mijn character toch niet helemaal weg...
Join ik een race met XBWE members word ik er gewoon keihard uitgeknikkert. Nou bedankt. Hou ook van jullie.
Ik had een heli gejat van merryweather, daarmee op dat gebouw op t vliegveld bij die 2 ramps, firetruck gejat en over die jump deze zijn ook wel gaaf
Deze is echt briljant goed gelukt! We hebben de volgende keer net wat meer mensen nodig om nog betere stunts te maken GTA: Nitro Circus
Ik heb toch mijn nieuwe leedvermaak gevonden; Net zolang de sessies blijven refreshen totdat je mensen hoort praten in game chat en die mensen dan opsporen in je tank en spawnkillen. Die Engelsen worden me dan toch een potje gek.
Shit, ik wist niet dat jij dat was. Had matchmaking nog op open staan dus ik dacht dat je rand om iemand was. Sorry man, volgende keer ben je van harte welkom hoor. Geniale foto's joh! Was ook echt grappig om te doen. Ik ben er weer bij, hopelijk knalt mijn internet er vanavond niet voortijdig eruit.