Dat is niet helemaal waar. Bach zei dat ze er naar kijken om het een keer te doen in de toekomst. "Hope to make it to the franchise one day" zei die. Dus BF4 zal ik het niet verwachten.
Lol. Premium net even gedownload. Blijft toch apart. 48 (37) euro betalen voor een download van 108kb. Verkeerd vertaald waarschijnlijk.
Kun je premium nu al kopen op je x360 account, en dan op je geimporteerde xOne pas gebruiken met een engelse BF4?
Oke dat is wel nice. Koop ik nu alvast premium, hoef ik dat dadelijk niet met engelse ponden te gaan betalen
Gebruik die truc van punten btw. Koop op Ebay 4200 punten voor 37 euro en die worden dan omgezet naar 50 euro. Premium is 48 euro.
Jaa klopt, staat op insidegamer en staat er nog wel. Gewoon verkeerd vertaald had even de bron zelf maar doorgelezen.
Heb je nog een betrouwbare ebay verkoper voor deze tip? Bij wie heb jij die 4200 punten gekocht voor 37 euro? Normaal gesproken koop ik ze altijd gewoon in de winkel... Bedankt!
http://www.ebay.de/itm/4200-Microso...d-/380404851026?ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123 Vrijdag nog besteld daar. Binnen een half uur had ik de code.
even quoten zodat ik het niet vergeet Dit kan ik later toch ook gebruiken wanneer ik (over x maanden) een nieuwe xbox one koop?
Zoiets had ik al eens eerder gelezen maar wat betekent dit dan? Dus MS stopt met het gebruiken van MS points (voor de nieuwe console) en stapt over naar een monetair bedrag?
DICE belooft dit keer een goed en boeiend verhaal in de SP he? Ben benieuwd. De SP van BF3 had zijn momenten...toch voelde het allemaal wat zwakjes aan.
Ach SP is een extraatje voor mij. Sowieso wacht ik met spelen totdat ik de One heb. Ga de Sp niet spelen op de 360. Info van Jackfrags.